Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Top 2018
Carti sub 10 lei
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Cum se scrie in publicitate - William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Denis Hig

0

5  Lei 22.16  Lei

sau 500 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: HUM978-973-50-3995-0

An aparitie: 2013

Autor: William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Denis Hig

Categoria: Comunicare Publicitate

Editie: necartonata

Editura: HUMANITAS

Format: 200x130

Nr. pagini: 144

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

„Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs.“ (William Bernbach)

„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel atribut specific lui care il mentine pe piata.“ (Leo Burnett)

„Un copywriter ar trebui sa fie vesel si optimist, nu cinic; greseste daca respinge viata, iar a fi cinic inseamna sa respingi viata.“ (George Gribbin)

„Nu scriu pentru multime. Incerc sa scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.“ David Ogilvy

„Nu spun ca o reclama fermecatoare, inteligenta si calda nu vinde. Spun doar ca am vazut mii de campanii fermecatoare si inteligente care nu au vandut produsul.“ (Rosser Reeves)

„Marii copywriteri ai secolului XX, adulati candva ca niste vedete de cinema, sunt pretuiti azi ca niste profeti. Numele lor au devenit la randu-le branduri. Fiecare defineste in prezent cate o cale majora, cate o magistrala pe ruta comunicarii comerciale: Ogilvy – fenomenologia produsului; Reeves – focusul pe eficienta; Burnett – efectul dramatic; Gribbin – forta de a capta atentia; Bernbach – persuasiunea abila, surprinzatoare... Denis Higgins ii infrunta pe acesti maestri ai seductiei cu o abila stiinta a manipularii intervievistice, menita sa-i flateze, sa le dejoace tentatiile de laudarosenie corporatista si sa le dezvaluie astfel intimitatea laboratorului creativ.“ (Florin Dumitrescu)

„Cele cinci interviuri cuprinse aici il vor captiva si pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, si pe cel interesat de scris in general. Avem de-a face cu niste maestri ai publicitatii, care vorbesc – nu scriu – informal, liber si convingator despre arta lor, despre competentele, ideile, conceptele si idealurile lor.“ (S.R. Bernstein, Advertising Age)


Cartea Cum se scrie in publicitate - William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Denis Hig face parte din categoria Comunicare Publicitate a librariei online Libris.ro si este scrisa de William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Denis Hig. Cartea a fost publicata in 2013 la editura HUMANITAS.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist