De ce acum e momentul sa faci bani din pasiunea ta
De ce acum e momentul sa faci bani din pasiunea ta
Poate ca ai cumparat cartea aceasta pentru a descoperi secretul succesului meu. Ei bine, secretul meu este ca traiesc dupa trei reguli foarte simple:
Iubeste-ti familia.
Munceste pe branci.
Traieste-ti pasiunea. ''
Gary Vaynerchuk
„Oricine doreste o super-realizare profesionala trebuie, cu orice pret, sa invete tehnicile lui Gary Vee. El e omul care a rescris regulile de business si a construit o afacere de 60 de milioane de dolari aproape din nimic.” Tim Ferriss, autor The 4-Hour Workweek
„Gary Vaynerchuk este unul dintre antreprenorii care au descoperit si folosit rolul pasiunii in afaceri. Ca intotdeauna, acest personaj inspira si amuza. Esti dator fata de tine insuti cu lectura acestei carti!” Tony Hsieh, autor Cum sa livrezi fericire (Publica, 2011)
„Gary a fost primul care mi-a atras atentia asupra importantei brandului personal ― asta cu multe luni inainte de a se vorbi despre o astfel de chestiune, asa e el, cu doi pasi inaintea tuturor.” Kevin Rose, fondator Digg.com
PRP: 39.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
37.05Lei
37.05Lei
39.00 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Poate ca ai cumparat cartea aceasta pentru a descoperi secretul succesului meu. Ei bine, secretul meu este ca traiesc dupa trei reguli foarte simple:
Iubeste-ti familia.
Munceste pe branci.
Traieste-ti pasiunea. ''
Gary Vaynerchuk
„Oricine doreste o super-realizare profesionala trebuie, cu orice pret, sa invete tehnicile lui Gary Vee. El e omul care a rescris regulile de business si a construit o afacere de 60 de milioane de dolari aproape din nimic.” Tim Ferriss, autor The 4-Hour Workweek
„Gary Vaynerchuk este unul dintre antreprenorii care au descoperit si folosit rolul pasiunii in afaceri. Ca intotdeauna, acest personaj inspira si amuza. Esti dator fata de tine insuti cu lectura acestei carti!” Tony Hsieh, autor Cum sa livrezi fericire (Publica, 2011)
„Gary a fost primul care mi-a atras atentia asupra importantei brandului personal ― asta cu multe luni inainte de a se vorbi despre o astfel de chestiune, asa e el, cu doi pasi inaintea tuturor.” Kevin Rose, fondator Digg.com
Detaliile produsului