Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Bookfest 2019
Books vs. movies
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Design of business - Roger Martin

0

35.69  Lei 37.57  Lei

sau 3569 de puncte. Detalii.

In Stoc

Cod: PUB973-1931-42-5

An aparitie: 2010

Autor: Roger Martin

Categoria: Dezvoltarea Afacerilor

Editura: PUBLICA

Format: 14,5 x 20,5 cm

Nr. pagini: 184



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 



Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe masura eforturilor. De ce? In Design of Business, Roger Martin vine cu un raspuns convingator: avem prea multa incredere in gandirea analitica, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici imbunatatiri.

Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adica de o gandire care tine de felul cum avanseaza domeniul datelor cunoscute de la o etapa la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristica (o regula empirica ce duce la solutie), la algoritm (o formula predictabila pentru producerea unui raspuns) si la cod (formula devine atat de previzibila, incat este aplicata automat).

Martin arata cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM s.a. folosesc paradigma designului si ard etapele, ajungand la inovatii ce le asigura avantajul competitiv.

"Design of Business ne arata un Roger Martin in plina forma, un Roger Martin care ne provoaca sa regandim felul in care construim organizatii inovatoare."

Malcolm Gladwell, autorul cartilor Exceptionalii si The Tipping Point

"In Design of Business, Roger Martin descrie tensiunea dintre gandirea analitica si creativitatea intuitiva din organizatii. Solutia lui: paradigma designului, care aduce aceste doua forte opuse si necesare intr-un echilibru dinamic. Este o carte care le va fi pe plac si celor interesati de teorie, si celor interesati de practica."

Tom Glocer, CEO, Thomson Reuters

"Roger Martin explica in aceasta carte un paradox al afacerilor din zilele noastre: supraaprecierea gandirii analitice ne lasa descoperiti in fata schimbarilor si orbi la orice oportunitate. Lasati-va deoparte parerile preconcepute doar atat cat sa cititi Design of Business si veti vedea apoi lumea cu alti ochi."

Will Setlife, Vicepresedinte, Strategy, Insights & Innovation, Target


Cartea Design of business - Roger Martin face parte din categoria Dezvoltarea Afacerilor a librariei online Libris.ro si este scrisa de Roger Martin. Cartea a fost publicata in 2010 la editura PUBLICA.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

De acelasi autor

commentarii
Rating general al produsului
0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist