Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Dezvoltare personala cls 1 caiet

De (autor): Lucretia Neacsu

0
(0 review-uri)
Dezvoltare personala cls 1 caiet - Lucretia Neacsu
Rasfoieste

Dezvoltare personala cls 1 caiet

De (autor): Lucretia Neacsu

0
(0 review-uri)
Auxiliarul de „Dezvoltare personala” isi propune sa vina in spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregatire de specialitate (psiholo­gie), punandu-le la dispozitie o multime de exercitii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) si jocuri sau activitati pe grupe (descrise detaliat).
Scopul urmarit este ca invatatorul sau invatatoarea sa-i cunoas­ca cat mai bine pe copiii din propria clasa.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emotiilor, oricare ar fi acestea, dandu-se astfel sansa fiecarui copil sa se descopere, sa se accepte si sa afle ce-i place cu adevarat sa faca. Sub indrumarea cadrului didactic se vor stimula emotiile pozitive, cele care il ajuta pe scolar sa-si dezvolte abilitatile empatice si de comunicare.
Sunt propuse jocuri si activitati atat individuale, cat si in echipa, elevii fiind incurajati sa lucreze impreuna, sa asculte, sa dea raspun­­suri, sa ana­lizeze si sa duca la bun sfarsit o sarcina de lucru, intr-un interval de timp dat.

CUPRINS

• EVALUARE INITIALA

I. AUTOCUNOAsTERE sI STIL DE VIATA SANATOS
A. Autocunoastere si atitudine pozitiva fata de sine si fata de ceilalti
• CINE SUNT EU?
• CARACTERISTICILE PERSONALE (Imi place sa vorbesc despre mine)
• CUM MA VAD CEILALTI? (Ascult cand vorbesc ceilalti despre mine)
• PUNCTE TARI sI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot si ce nu pot)
B. Igiena personala
• SUNT SANATOS PENTRU CA AM GRIJA DE MINE
• REGULI DE IGIENA PERSONALA
• EVALUARE – MA CUNOSC MAI BINE!

II. DEZVOLTARE EMOTIONALA sI SOCIALA
A. Trairea si manifestarea emotionala, starea de bine
• CAND APAR EMOTIILE?
• EMOTIILE MELE2
• POT SA VORBESC DESPRE EMOTIILE MELE
• MOMENTE EMOTIONANTE (Sarbatorile de iarna)
B. Comunicarea scolara eficienta
• CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU?
• COMUNIC sI CAND NU VORBESC
• EVALUARE – MA MANIFEST sI COMUNIC IN FELUL MEU
C. Interactiuni simple cu fiinte si obiecte familiare
• HAI LA JOACA! (Interactiunea cu fiintele)
• UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare)
• PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun)
• FAMILIA MEA
• RECAPITULARE – INTERACTIONEZ, COMUNIC sI MA MANIFEST

III. ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZARII INVATARII sI PREGATIRII PENTRU VIATA LA sCOLARUL MIC
A. Rutine si sarcini de lucru
• CUM FAC sI CE FAC DE OBICEI?
• DREPTURILE sI SARCINILE MELE
• DIALOG INTRE EGALI
• EVALUARE – SA NE AMINTIM!
B. Abilitati si atitudini de invatare
• CUM sI DE CE INVAT? (am nevoie sa invat?)
• AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT
C. Explorarea meseriilor
• VISUL MEU DE VIITOR
• 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR
• RECAPITULARE (La ce ma ajuta orele de „Dezvoltare personala”?/ Stau de vorba cu mine)

• EVALUARE FINALA (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personala”)

• SUGESTII DE CANTECE
Citeste mai mult

11.00Lei

11.00Lei

Primesti 11 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Auxiliarul de „Dezvoltare personala” isi propune sa vina in spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregatire de specialitate (psiholo­gie), punandu-le la dispozitie o multime de exercitii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) si jocuri sau activitati pe grupe (descrise detaliat).
Scopul urmarit este ca invatatorul sau invatatoarea sa-i cunoas­ca cat mai bine pe copiii din propria clasa.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emotiilor, oricare ar fi acestea, dandu-se astfel sansa fiecarui copil sa se descopere, sa se accepte si sa afle ce-i place cu adevarat sa faca. Sub indrumarea cadrului didactic se vor stimula emotiile pozitive, cele care il ajuta pe scolar sa-si dezvolte abilitatile empatice si de comunicare.
Sunt propuse jocuri si activitati atat individuale, cat si in echipa, elevii fiind incurajati sa lucreze impreuna, sa asculte, sa dea raspun­­suri, sa ana­lizeze si sa duca la bun sfarsit o sarcina de lucru, intr-un interval de timp dat.

CUPRINS

• EVALUARE INITIALA

I. AUTOCUNOAsTERE sI STIL DE VIATA SANATOS
A. Autocunoastere si atitudine pozitiva fata de sine si fata de ceilalti
• CINE SUNT EU?
• CARACTERISTICILE PERSONALE (Imi place sa vorbesc despre mine)
• CUM MA VAD CEILALTI? (Ascult cand vorbesc ceilalti despre mine)
• PUNCTE TARI sI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot si ce nu pot)
B. Igiena personala
• SUNT SANATOS PENTRU CA AM GRIJA DE MINE
• REGULI DE IGIENA PERSONALA
• EVALUARE – MA CUNOSC MAI BINE!

II. DEZVOLTARE EMOTIONALA sI SOCIALA
A. Trairea si manifestarea emotionala, starea de bine
• CAND APAR EMOTIILE?
• EMOTIILE MELE2
• POT SA VORBESC DESPRE EMOTIILE MELE
• MOMENTE EMOTIONANTE (Sarbatorile de iarna)
B. Comunicarea scolara eficienta
• CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU?
• COMUNIC sI CAND NU VORBESC
• EVALUARE – MA MANIFEST sI COMUNIC IN FELUL MEU
C. Interactiuni simple cu fiinte si obiecte familiare
• HAI LA JOACA! (Interactiunea cu fiintele)
• UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare)
• PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun)
• FAMILIA MEA
• RECAPITULARE – INTERACTIONEZ, COMUNIC sI MA MANIFEST

III. ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZARII INVATARII sI PREGATIRII PENTRU VIATA LA sCOLARUL MIC
A. Rutine si sarcini de lucru
• CUM FAC sI CE FAC DE OBICEI?
• DREPTURILE sI SARCINILE MELE
• DIALOG INTRE EGALI
• EVALUARE – SA NE AMINTIM!
B. Abilitati si atitudini de invatare
• CUM sI DE CE INVAT? (am nevoie sa invat?)
• AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT
C. Explorarea meseriilor
• VISUL MEU DE VIITOR
• 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR
• RECAPITULARE (La ce ma ajuta orele de „Dezvoltare personala”?/ Stau de vorba cu mine)

• EVALUARE FINALA (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personala”)

• SUGESTII DE CANTECE
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one