Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Elemente De Didactica A Activitatilor De Educare A Limbajului

De (autor): Angelica Hobjila

0
(0 review-uri)
Elemente De Didactica A Activitatilor De Educare A Limbajului - Angelica Hobjila

Elemente De Didactica A Activitatilor De Educare A Limbajului

De (autor): Angelica Hobjila

0
(0 review-uri)
Copilul in fata educatorului... Educatorul in fata misiunii sale de a deschide copilul catre lumea (auto)comunicarii...

Nota de autor :

Generatiile sunt mereu altfel, contextul in care se nasc, se dezvolta, isi proiecteaza visurile este mereu altul, lumea in care traiesc este in schimbare, isi redimensioneaza din valori, din dominante... Lucrarea de fata se constituie intr-o incercare de deschidere, poate de nuantare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori, prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care defines/individualizeaza activitatile de educare a limbajului in etapa prescolaritatii.

Context si contextualizare. Comunicare si autocomunicare... „Desenul meu nu infatisa o palarie. infatisa un sarpe boa care mistuia un elefant. Am desenat atunci sarpele boa pe dinauntru, pentru ca astfel sa poata pricepe si oamenii mari. Ei au intotdeauna nevoie de lamuriri. [...] Oamenii mari nu pricep singuri nimic, niciodata, si e obositor pentru copii sa le dea intruna lamuriri peste lamuriri. "
(Antoine de Saint-Exupfty)

Din cuprins:
a—Š Perspective asupra comunicarii;
a—Š Etapa prescolaritatii - premise psihopedagogice;
a—Š Continuturi valorificate in activitatile de educare a limbajului in invatamantul prescolar;
a—Š Metode si procedee valorificabile in activitatile de educare a limbajului in ciclul prescolar;
a—Š Didactica textului nonliterar

Avand ca premisa o abordare nuantata - prin raportare la specificul prescolaritatii - a (auto)comunicarii si a coordonatelor "educarii" acesteia, lucrarea se constituie, pe de o parte, intr-o incercare de deschidere/redimensionare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori - prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care definesc si individualizeaza activitatile de educare a limbajului la nivel preprimar. Prin maniera prezentarii/delimitarii diferitelor continuturi abordabile in etapa prescolaritatii, ca si prin sugestiile de ordin didactic asociate acestora, lucrarea poate reprezenta un punct de plecare in pregatirea studentilor specializarii Pedagogia invatamantului primar si prescolar, precum si un reper in formarea continua a cadrelor didactice care profeseaza la acest nivel.

Cartea se constituie intr-o elaborata prezentare a celor mai importante categorii implicate in intelegerea si explicarea activitatilor ce tin de educarea limbajului din perspectiva didactica, aplicata la etapa prescolara. Lucrarea este bine structurata, concisa, cu resurse si sugestii bibliografice (atat la sfarsitul fiecarui capitol, cat si la finalul cartii) ce indica o atenta analiza a subiectului luat in atentie. De asemenea, este de remarcat grija pentru delimitari si definitii, discutarea unor teme cheie ale didacticii, precum idealuri, obiective, metode, mijloace, evaluare etc., prezenta tipologiilor. Prezentarea foarte concentrata, succinta se va remarca in cadrul literaturii de specialitate, constituindu-se intr-un ghid util in aceasta problematica, in special pentru profesori, metodisti, educatori.





Citeste mai mult

44.00Lei

44.00Lei

Primesti 44 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Copilul in fata educatorului... Educatorul in fata misiunii sale de a deschide copilul catre lumea (auto)comunicarii...

Nota de autor :

Generatiile sunt mereu altfel, contextul in care se nasc, se dezvolta, isi proiecteaza visurile este mereu altul, lumea in care traiesc este in schimbare, isi redimensioneaza din valori, din dominante... Lucrarea de fata se constituie intr-o incercare de deschidere, poate de nuantare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori, prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care defines/individualizeaza activitatile de educare a limbajului in etapa prescolaritatii.

Context si contextualizare. Comunicare si autocomunicare... „Desenul meu nu infatisa o palarie. infatisa un sarpe boa care mistuia un elefant. Am desenat atunci sarpele boa pe dinauntru, pentru ca astfel sa poata pricepe si oamenii mari. Ei au intotdeauna nevoie de lamuriri. [...] Oamenii mari nu pricep singuri nimic, niciodata, si e obositor pentru copii sa le dea intruna lamuriri peste lamuriri. "
(Antoine de Saint-Exupfty)

Din cuprins:
a—Š Perspective asupra comunicarii;
a—Š Etapa prescolaritatii - premise psihopedagogice;
a—Š Continuturi valorificate in activitatile de educare a limbajului in invatamantul prescolar;
a—Š Metode si procedee valorificabile in activitatile de educare a limbajului in ciclul prescolar;
a—Š Didactica textului nonliterar

Avand ca premisa o abordare nuantata - prin raportare la specificul prescolaritatii - a (auto)comunicarii si a coordonatelor "educarii" acesteia, lucrarea se constituie, pe de o parte, intr-o incercare de deschidere/redimensionare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori - prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care definesc si individualizeaza activitatile de educare a limbajului la nivel preprimar. Prin maniera prezentarii/delimitarii diferitelor continuturi abordabile in etapa prescolaritatii, ca si prin sugestiile de ordin didactic asociate acestora, lucrarea poate reprezenta un punct de plecare in pregatirea studentilor specializarii Pedagogia invatamantului primar si prescolar, precum si un reper in formarea continua a cadrelor didactice care profeseaza la acest nivel.

Cartea se constituie intr-o elaborata prezentare a celor mai importante categorii implicate in intelegerea si explicarea activitatilor ce tin de educarea limbajului din perspectiva didactica, aplicata la etapa prescolara. Lucrarea este bine structurata, concisa, cu resurse si sugestii bibliografice (atat la sfarsitul fiecarui capitol, cat si la finalul cartii) ce indica o atenta analiza a subiectului luat in atentie. De asemenea, este de remarcat grija pentru delimitari si definitii, discutarea unor teme cheie ale didacticii, precum idealuri, obiective, metode, mijloace, evaluare etc., prezenta tipologiilor. Prezentarea foarte concentrata, succinta se va remarca in cadrul literaturii de specialitate, constituindu-se intr-un ghid util in aceasta problematica, in special pentru profesori, metodisti, educatori.





Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one