headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Esentialul despre promotii

De (autor): Don E. Schultz , Lisa A. Petrison

0
(0 review-uri)
Esentialul despre promotii - Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison

Esentialul despre promotii

De (autor): Don E. Schultz , Lisa A. Petrison

0
(0 review-uri)
Esentialul despre promotii. Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim. Invata sa fii profitabil de la cele mai profitabile companii din lume

Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor".

Cel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile. - Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-Clark 

Don E. Schultz este profesor de comunicare integrata de marketing la Universitatea Northwestern, presedinte al Agora, Inc. si, in trecut, membru al consiliului director al Promotion Marketing Assocatiation of America.William A. Robinson este recunoscut pe plan international ca practician de frunte in domeniul promovarii vanzarilor. Este autorul catorva carti (incluzand Esentialul despre promotii) si este o figura marcanta in cadrul work-shop-urilor internationale pe tema promotiilor. Lisa A. Petrison este consultant de marketing si profesor la Universitatea Northwestern, unde preda advertising si marketing prin intermediul bazelor de date.
Citeste mai mult

-5%

PRP: 47.20 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

44.84Lei

44.84Lei

47.20 Lei

Primesti 44 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Esentialul despre promotii. Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim. Invata sa fii profitabil de la cele mai profitabile companii din lume

Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor".

Cel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile. - Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-Clark 

Don E. Schultz este profesor de comunicare integrata de marketing la Universitatea Northwestern, presedinte al Agora, Inc. si, in trecut, membru al consiliului director al Promotion Marketing Assocatiation of America.William A. Robinson este recunoscut pe plan international ca practician de frunte in domeniul promovarii vanzarilor. Este autorul catorva carti (incluzand Esentialul despre promotii) si este o figura marcanta in cadrul work-shop-urilor internationale pe tema promotiilor. Lisa A. Petrison este consultant de marketing si profesor la Universitatea Northwestern, unde preda advertising si marketing prin intermediul bazelor de date.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one