Filosofia ascetica potrivit Sfintei Scripturi si Sfintilor Parinti

De (autor): Ieromonah Maxim Aghioritul

0
(0 review-uri)
Filosofia ascetica potrivit Sfintei Scripturi si Sfintilor Parinti - Ieromonah Maxim Aghioritul
Rasfoieste

Filosofia ascetica potrivit Sfintei Scripturi si Sfintilor Parinti

De (autor): Ieromonah Maxim Aghioritul

0
(0 review-uri)
Filosofia ascetica potrivit Sfintei Scripturi si Sfintilor Parinti
Traducere din limba greaca:dr. Caroline Raluca Ghetu

Infranarea si adevarul sunt inceputul vietii lucratoare, neprihanirea si smerita cugetare sunt mijlocul ei, iar pacea gandurilor si sfintirea trupului sunt capatul ei. Smerita cugetare suprema este conditia primirii instiintarii duhovnicesti de la Dumnezeu. Rabdarea durerilor nedorite, viata ascetica si neosandirea aproapelui dau nastere cugetarii smerite, care trebuie sa tina pasul cu blandetea, cu simplitatea si cu infranarea. Smerita cugetare si osteneala pot stavili tristetea celui pizmas. Smerita cugetare este blandete si nu chin trupesc. Cugeta smerit cel ce se smereste cu voia lui, nu acela pe care nevoia il obliga sa fie smerit. Adevarata cugetare smerita e daruita de Dumnezeu celor care o cauta cu multe nevointe, cu lacrimi si cu rugaciune neincetata. Ea este infinit mai puternica decat smerenia ce il insoteste pe cel cazut din virtute. E imposibil sa cugete smerit cel ce pacatuieste cu voia sa. Smerita cugetare nu este sen-timentul vinovatiei si pacatoseniei celui pacatos. Cugeta smerit – cu harul lui Dumnezeu – cel cu adevarat virtuos, cand nu se considera important si recunoaste marimea compatimirii lui Dumnezeu. Cei ce s-au invrednicit a dobandi darul smeritei cugetari ceresti sunt intr-adevar desavarsiti, neinfluentati de pacat.
Citeste mai mult

20.00Lei

20.00Lei

Primesti 20 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Filosofia ascetica potrivit Sfintei Scripturi si Sfintilor Parinti
Traducere din limba greaca:dr. Caroline Raluca Ghetu

Infranarea si adevarul sunt inceputul vietii lucratoare, neprihanirea si smerita cugetare sunt mijlocul ei, iar pacea gandurilor si sfintirea trupului sunt capatul ei. Smerita cugetare suprema este conditia primirii instiintarii duhovnicesti de la Dumnezeu. Rabdarea durerilor nedorite, viata ascetica si neosandirea aproapelui dau nastere cugetarii smerite, care trebuie sa tina pasul cu blandetea, cu simplitatea si cu infranarea. Smerita cugetare si osteneala pot stavili tristetea celui pizmas. Smerita cugetare este blandete si nu chin trupesc. Cugeta smerit cel ce se smereste cu voia lui, nu acela pe care nevoia il obliga sa fie smerit. Adevarata cugetare smerita e daruita de Dumnezeu celor care o cauta cu multe nevointe, cu lacrimi si cu rugaciune neincetata. Ea este infinit mai puternica decat smerenia ce il insoteste pe cel cazut din virtute. E imposibil sa cugete smerit cel ce pacatuieste cu voia sa. Smerita cugetare nu este sen-timentul vinovatiei si pacatoseniei celui pacatos. Cugeta smerit – cu harul lui Dumnezeu – cel cu adevarat virtuos, cand nu se considera important si recunoaste marimea compatimirii lui Dumnezeu. Cei ce s-au invrednicit a dobandi darul smeritei cugetari ceresti sunt intr-adevar desavarsiti, neinfluentati de pacat.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one