Fundamentele marketingului pocket business
De (autor): Hans-Dieter Zollondz
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii in marketing,ci este dedicata tuturor acelora,care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina,devenita in ziua de azi indispensabila oricarei organizatii.Veti regasi in ea ideile principale,extrase din zeci de volume de referinta,scrise despre marketing.Veti face cunostinta cu teme,obiective si strategii proprii marketingului,totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing.
-10%
PRP: 14.90 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
13.41Lei
13.41Lei
14.90 LeiPrimesti 13 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii in marketing,ci este dedicata tuturor acelora,care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina,devenita in ziua de azi indispensabila oricarei organizatii.Veti regasi in ea ideile principale,extrase din zeci de volume de referinta,scrise despre marketing.Veti face cunostinta cu teme,obiective si strategii proprii marketingului,totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!