Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Generatia App

De (autor): Howard Gardner , Katie Davis

0
(0 review-uri)
Generatia App - Howard Gardner, Katie Davis

Generatia App

De (autor): Howard Gardner , Katie Davis

0
(0 review-uri)
    Cartea prezinta impactul folosirii permanente a media digitale asupra formarii identitatii, a trairii intimitatii si a dezvoltarii imaginatiei (ceea ce autorii numesc ”cei trei i”) tinerei generatii de astazi (”generatia app”). Autorii ajung la concluzia ca exista doua feluri de aplicatii si de moduri de a le folosi: aplicatii inspiratoare  si aplicatii care produc dependenta.
    Cartea este de recomandata nu numai ”generatiei app”, dar si tuturor celor care au de a face cu educatia acesteia in sens larg.
    Fragment din volum:
 
    “Sinele la pachet 
 
    Participantii nostri la focus grup considera ca identitatile generatiei actuale sunt orientate spre exterior mai mult decat in cazul tinerilor din epoca predigitala. Cei care provin din medii instarite se focalizeaza cu preponderenta pe prezentarea unui sine lustruit la pachet care sa fie adecvat cerintelor de admitere la facultate sau posibililor angajatori. Ei par sa se priveasca tot mai mult ca pe niste obiecte cu valoare cantitativa pentru ceilalti: un scor la testul standardizat, o medie la examene, o colectie de premii academice, trofee, certificate de servicii prestate in comunitate, alte mentiuni. Un leader religios participant la focus grup a fost de acord cu alti respondenti spunand ca pentru multi tineri intrebarea ,Cine sunt eu?" inseamna „Ce voi produce eu?"
    Alaturi de aceasta sensibilitate apare si un efort calculat pentru maximizarea propriei valori cu scopul de a obtine succes academic si profesional. Un participant a indicat ca atunci cand tinerii sunt intrebati ce sperante au, raspunsurile sunt „pragmatice, realizabile" , situate in prezent sau in viitorul apropiat, de tipul „o slujba buna", „o relatie buna", cu o frecventa mult mai mare decat la generatiile precedente. Atunci cand am vorbit cu psihologii, un participant a declarat ca multi dintre tinerii de azi sufera de o „iluzie a planificarii" - o credinta (gresita) ca daca vor face planuri bune, practice, nu se vor confrunta cu incercari viitoare sau cu obstacole in calea succesului.
    Am observat si noi aceste tendinte direct in seminariile reflexive cu studentii din anul I la Harvard. Multi tineri vin la universitate cu vietile bine cartografiate - ca intr-o Super Aplicatie. „Voi absolvi Stiinte Politice, voi lucra la Institutul de Politici, voi fi intem in Washington DC vara, voi lucra pentru Teach for America si apoi voi candida pentru un post de senator al statului meu cand voi avea 28 de ani."
Citeste mai mult

-15%

PRP: 45.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

38.25Lei

38.25Lei

45.00 Lei

Primesti 38 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

    Cartea prezinta impactul folosirii permanente a media digitale asupra formarii identitatii, a trairii intimitatii si a dezvoltarii imaginatiei (ceea ce autorii numesc ”cei trei i”) tinerei generatii de astazi (”generatia app”). Autorii ajung la concluzia ca exista doua feluri de aplicatii si de moduri de a le folosi: aplicatii inspiratoare  si aplicatii care produc dependenta.
    Cartea este de recomandata nu numai ”generatiei app”, dar si tuturor celor care au de a face cu educatia acesteia in sens larg.
    Fragment din volum:
 
    “Sinele la pachet 
 
    Participantii nostri la focus grup considera ca identitatile generatiei actuale sunt orientate spre exterior mai mult decat in cazul tinerilor din epoca predigitala. Cei care provin din medii instarite se focalizeaza cu preponderenta pe prezentarea unui sine lustruit la pachet care sa fie adecvat cerintelor de admitere la facultate sau posibililor angajatori. Ei par sa se priveasca tot mai mult ca pe niste obiecte cu valoare cantitativa pentru ceilalti: un scor la testul standardizat, o medie la examene, o colectie de premii academice, trofee, certificate de servicii prestate in comunitate, alte mentiuni. Un leader religios participant la focus grup a fost de acord cu alti respondenti spunand ca pentru multi tineri intrebarea ,Cine sunt eu?" inseamna „Ce voi produce eu?"
    Alaturi de aceasta sensibilitate apare si un efort calculat pentru maximizarea propriei valori cu scopul de a obtine succes academic si profesional. Un participant a indicat ca atunci cand tinerii sunt intrebati ce sperante au, raspunsurile sunt „pragmatice, realizabile" , situate in prezent sau in viitorul apropiat, de tipul „o slujba buna", „o relatie buna", cu o frecventa mult mai mare decat la generatiile precedente. Atunci cand am vorbit cu psihologii, un participant a declarat ca multi dintre tinerii de azi sufera de o „iluzie a planificarii" - o credinta (gresita) ca daca vor face planuri bune, practice, nu se vor confrunta cu incercari viitoare sau cu obstacole in calea succesului.
    Am observat si noi aceste tendinte direct in seminariile reflexive cu studentii din anul I la Harvard. Multi tineri vin la universitate cu vietile bine cartografiate - ca intr-o Super Aplicatie. „Voi absolvi Stiinte Politice, voi lucra la Institutul de Politici, voi fi intem in Washington DC vara, voi lucra pentru Teach for America si apoi voi candida pentru un post de senator al statului meu cand voi avea 28 de ani."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one