In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
De (autor): Bogdan Teodorescu , Nicolae-Sorin Dragan
In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
De (autor): Bogdan Teodorescu , Nicolae-Sorin Dragan
In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
In anii ’20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei „glontului magic”. A mai fost denumita si teoria „injectiei hipodermice” sau a „curelei de transmisie”. In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv. La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj. Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului.
In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior. In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.
transport gratuit
53.00Lei
53.00Lei
Primesti 53 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
In anii ’20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei „glontului magic”. A mai fost denumita si teoria „injectiei hipodermice” sau a „curelei de transmisie”. In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv. La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj. Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului.
In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior. In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Publicitate
- Autor: Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2020
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 25 mm
- Nr. pagini: 410
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-749-493-8
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Rating general al produsului
5 stele
0
4 stele
0
3 stele
1
2 stele
0
1 stele
0
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!