Influenta sociala si schimbare sociala

De (autor): Serge Moscovici

0
(0 review-uri)
Influenta sociala si schimbare sociala - Serge Moscovici
Rasfoieste

Influenta sociala si schimbare sociala

De (autor): Serge Moscovici

0
(0 review-uri)
In ciuda presiunilor sociale de uniformizare a gindirii, gusturilor si comportamentelor, indivizii si grupurile reusesc nu doar sa le reziste, ci si sa creeze noi moduri de a percepe lumea, de a gindi si de a actiona. Mai mult, reusesc sa-i faca si pe altii sa le accepte. In explicarea acestor fenomene, tipul de relatie la care se recurge este cel de influenta. Noutatea lucrarii lui Serge Moscovici consta in primul rind intr-o radicala schimbare de perspectiva: societatea nu mai este privita din punctul de vedere al majoritatii, al dominantilor, ci din cel al minoritatii, al dominatilor. Daca inainte psihologia influentei sociale a fost una a majoritatii si a autoritatii menite sa o reprezinte, ceea ce se propune acum este o psihologie a influentei sociale care sa fie si o psihologie a minoritatilor, vazute ca surse de inovatie si de schimbare sociala. O carte de referinta pentru studentii si profesorii de la facultatile de psihologie, in special pentru cei interesati de psihologia sociala.
 

„Una dintre impresiile puternice cu care ramine cititorul este ca, desi centrata pe chestiunea schimbarii sociale si a inovatiei minoritare, cartea deschide un acces direct si privilegiat la o constructie totalizanta, aceea a gindirii si experientei lui Moscovici asupra societatii, experienta unui ginditor major al secolelor XX si XXI care, in linia lui Durkheim si Koyre, depisteaza cai noi si ne angajeaza in aventura explorarii lor.” (Adrian Neculau, Andreea Ernst)

Citeste mai mult

-72%

PRP: 35.60 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.99Lei

9.99Lei

35.60 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

In ciuda presiunilor sociale de uniformizare a gindirii, gusturilor si comportamentelor, indivizii si grupurile reusesc nu doar sa le reziste, ci si sa creeze noi moduri de a percepe lumea, de a gindi si de a actiona. Mai mult, reusesc sa-i faca si pe altii sa le accepte. In explicarea acestor fenomene, tipul de relatie la care se recurge este cel de influenta. Noutatea lucrarii lui Serge Moscovici consta in primul rind intr-o radicala schimbare de perspectiva: societatea nu mai este privita din punctul de vedere al majoritatii, al dominantilor, ci din cel al minoritatii, al dominatilor. Daca inainte psihologia influentei sociale a fost una a majoritatii si a autoritatii menite sa o reprezinte, ceea ce se propune acum este o psihologie a influentei sociale care sa fie si o psihologie a minoritatilor, vazute ca surse de inovatie si de schimbare sociala. O carte de referinta pentru studentii si profesorii de la facultatile de psihologie, in special pentru cei interesati de psihologia sociala.
 

„Una dintre impresiile puternice cu care ramine cititorul este ca, desi centrata pe chestiunea schimbarii sociale si a inovatiei minoritare, cartea deschide un acces direct si privilegiat la o constructie totalizanta, aceea a gindirii si experientei lui Moscovici asupra societatii, experienta unui ginditor major al secolelor XX si XXI care, in linia lui Durkheim si Koyre, depisteaza cai noi si ne angajeaza in aventura explorarii lor.” (Adrian Neculau, Andreea Ernst)

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one