Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Interfete mai inteligente

De (autor): Shlomo Benartzi

0
(0 review-uri)
Interfete mai inteligente - Shlomo Benartzi
Rasfoieste

Interfete mai inteligente

De (autor): Shlomo Benartzi

0
(0 review-uri)
    Un specialist de top in economia comportamentala dezvaluie instrumentele care ne vor ajuta sa luam decizii mai bune prin intermediul interfetelor. 
    Persoanele care lucreaza la birou isi petrec cea mai mare parte a programului uitandu-se fix la un monitor. Din pacate, putini dintre noi suntem constienti de elementele vizuale si de tiparele comportamentale care ne influenteaza gandirea atunci cand ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente. Volumul brut de informatii si optiuni disponibile online, combinat cu usurinta cu care apasam pe butoanele inscriptionate cu mesajul „cumpara”, se transforma adesea in decizii regretabile, pe care le luam prin intermediul unor ecrane. 
    In cartea „Interfete mai inteligente”, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvaluie un set de instrumente utile in epoca digitala.  
    Fragment din volum:
 
    “Ecranul anonim 
 
    Era un apel la care multi oameni de stiinta obisnuiau sa se gandeasca cu groaza: un editor de la o publicatie academica solicita o recenzie pentru o lucrare scrisa de altcineva. Desi asemenea evaluari din partea colegilor sunt in mod evident necesare, in acelasi timp acestea mananca timp si nici nu sunt remunerate. (Seamana putin cu obligatia de a face parte din juriu la un proces - cineva trebuie sa o faca, dar nu intotdeauna vrei sa fii tu acel cineva.) Totusi, natura personala a apelului - la celalalt capat al firului era un editor care facea o solicitare unu-la-unu - te putea situatie dificila de a refuza, cel putin in cazul meu.
    Dar acum sistemul functioneaza foarte diferit. In loc de apeluri telefonice, majoritatea publicatiilor trimit e-mailuri automate de pe un website, solicitand acceptul pentru a revi un manuscris. La prima vedere, sistemul pare mai eficient; e-mailurile sunt mai rapide decat apelurile telefonice; aceea cerere scrisa poate fi folosita iar si iar. Din pacate pentru publicatiile academice, aceste e-mailuri sunt si mult mai usor refuzat. S-ar putea sa ma simt vinovat daca refuz un editor care il respect, daca ma contacteaza telefonic, dar sa apas pe un buton de „refuz" este mult mai usor din punct de vedere emotional. (Fireste ca accept sa fac recenzii la cat de multe lucrari pot, caci stiinta moderna depinde de acest proces de evaluare intre semeni.) Si aceasta nu este doar reactia mea: am discutat cu editori care mi-au spus ca, de cand a devenit functional noul sistem prin e-mail, procentul de oameni de stiinta care refuza solicitarile pentru evaluari a crescut fulminant. Incepe sa devina o mare problema pentru comunitatea academica.
    Ceea ce au invatat pe calea cea grea publicatiile academice este ca mediul prin care se face solicitarea - la nivel uman sau printr-un ecran - duce la reactii foarte diferite.”
Citeste mai mult

-56%

PRP: 45.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

20.00Lei

20.00Lei

45.00 Lei

Primesti 20 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

    Un specialist de top in economia comportamentala dezvaluie instrumentele care ne vor ajuta sa luam decizii mai bune prin intermediul interfetelor. 
    Persoanele care lucreaza la birou isi petrec cea mai mare parte a programului uitandu-se fix la un monitor. Din pacate, putini dintre noi suntem constienti de elementele vizuale si de tiparele comportamentale care ne influenteaza gandirea atunci cand ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente. Volumul brut de informatii si optiuni disponibile online, combinat cu usurinta cu care apasam pe butoanele inscriptionate cu mesajul „cumpara”, se transforma adesea in decizii regretabile, pe care le luam prin intermediul unor ecrane. 
    In cartea „Interfete mai inteligente”, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvaluie un set de instrumente utile in epoca digitala.  
    Fragment din volum:
 
    “Ecranul anonim 
 
    Era un apel la care multi oameni de stiinta obisnuiau sa se gandeasca cu groaza: un editor de la o publicatie academica solicita o recenzie pentru o lucrare scrisa de altcineva. Desi asemenea evaluari din partea colegilor sunt in mod evident necesare, in acelasi timp acestea mananca timp si nici nu sunt remunerate. (Seamana putin cu obligatia de a face parte din juriu la un proces - cineva trebuie sa o faca, dar nu intotdeauna vrei sa fii tu acel cineva.) Totusi, natura personala a apelului - la celalalt capat al firului era un editor care facea o solicitare unu-la-unu - te putea situatie dificila de a refuza, cel putin in cazul meu.
    Dar acum sistemul functioneaza foarte diferit. In loc de apeluri telefonice, majoritatea publicatiilor trimit e-mailuri automate de pe un website, solicitand acceptul pentru a revi un manuscris. La prima vedere, sistemul pare mai eficient; e-mailurile sunt mai rapide decat apelurile telefonice; aceea cerere scrisa poate fi folosita iar si iar. Din pacate pentru publicatiile academice, aceste e-mailuri sunt si mult mai usor refuzat. S-ar putea sa ma simt vinovat daca refuz un editor care il respect, daca ma contacteaza telefonic, dar sa apas pe un buton de „refuz" este mult mai usor din punct de vedere emotional. (Fireste ca accept sa fac recenzii la cat de multe lucrari pot, caci stiinta moderna depinde de acest proces de evaluare intre semeni.) Si aceasta nu este doar reactia mea: am discutat cu editori care mi-au spus ca, de cand a devenit functional noul sistem prin e-mail, procentul de oameni de stiinta care refuza solicitarile pentru evaluari a crescut fulminant. Incepe sa devina o mare problema pentru comunitatea academica.
    Ceea ce au invatat pe calea cea grea publicatiile academice este ca mediul prin care se face solicitarea - la nivel uman sau printr-un ecran - duce la reactii foarte diferite.”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one