Introducere In Stiinta Comunicarii Si A Relatiilor Publice

De (autor): Flaviu Calin Rus

0
(0 review-uri)
Introducere In Stiinta Comunicarii Si A Relatiilor Publice - Flaviu Calin Rus
Rasfoieste

Introducere In Stiinta Comunicarii Si A Relatiilor Publice

De (autor): Flaviu Calin Rus

0
(0 review-uri)

Din cuprins:
- Proces: interactiune; relatie; definitii ale comunicarii;
- Forme ale comunicarii;
- Principiile sistemului de relatii publice;
- Modele ale sistemului;
- Domeniile de aplicabilitate ale relatiilor publice.

Pentru o mai buna intelegere a problematicilor dezbatute de aceasta disciplina si pentru a pastra o anumita ordine din ptmctul de vedere al constientizarii celor doua concepte la nivelul mentalului colectiv, studiul de fata va cuprinde doua parti:
1 - una referitoare la procesul comunicarii.
2 cea de a doua referitoare Ia sistem cu toate valentele procesului de comunicare continute in acesta.
Alaturi de crearea acestei baze, a acestui punct de plecare, disciplina de fata urmareste realizarea a cinci obiective principale:
1 - Crearea unui sistem de operare care sa cuprinda definitii, concepte, norme, valori, modele si subsisteme. Ca orice disciplina introductiva, acest sistem va avea preponderent un caracter teoretic, fara de care posibilitatile de aprofundare a componentelor practice derivate dintr-un astfel de sistem sint foarte mici.
2 - Al doilea obiectiv se afla in strinsa legatura cu primul si se refera la implementarea, in interiorul sistemului teoretic de operare, a unui limbaj de profil. Limbajul de profil este imperios necesar pentru a nu exista disfunctionalitati de intelegere in interiorul sistemului.
3 - Al treilea obiectiv il reprezinta formarea Unei baze de date cu rol de informatii primare, de la care sa se poata porni in studiul si aprofundarea celor doua sisteme precum si al derivatelor acestora. Aceste informatii primare inseamna pentru disciplina noastra ceea ce inseamna alfabetul pentru scriere sau tabla inmultirii pentru matematica.
4 . in fine, al patrulea si ultimul dintre obiectivele majore ale acestei discipline se refera la crearea unui concept de „comunicare si relatii publice'" de sine statator.

Citeste mai mult

13.48Lei

13.48Lei

Primesti 13 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Din cuprins:
- Proces: interactiune; relatie; definitii ale comunicarii;
- Forme ale comunicarii;
- Principiile sistemului de relatii publice;
- Modele ale sistemului;
- Domeniile de aplicabilitate ale relatiilor publice.

Pentru o mai buna intelegere a problematicilor dezbatute de aceasta disciplina si pentru a pastra o anumita ordine din ptmctul de vedere al constientizarii celor doua concepte la nivelul mentalului colectiv, studiul de fata va cuprinde doua parti:
1 - una referitoare la procesul comunicarii.
2 cea de a doua referitoare Ia sistem cu toate valentele procesului de comunicare continute in acesta.
Alaturi de crearea acestei baze, a acestui punct de plecare, disciplina de fata urmareste realizarea a cinci obiective principale:
1 - Crearea unui sistem de operare care sa cuprinda definitii, concepte, norme, valori, modele si subsisteme. Ca orice disciplina introductiva, acest sistem va avea preponderent un caracter teoretic, fara de care posibilitatile de aprofundare a componentelor practice derivate dintr-un astfel de sistem sint foarte mici.
2 - Al doilea obiectiv se afla in strinsa legatura cu primul si se refera la implementarea, in interiorul sistemului teoretic de operare, a unui limbaj de profil. Limbajul de profil este imperios necesar pentru a nu exista disfunctionalitati de intelegere in interiorul sistemului.
3 - Al treilea obiectiv il reprezinta formarea Unei baze de date cu rol de informatii primare, de la care sa se poata porni in studiul si aprofundarea celor doua sisteme precum si al derivatelor acestora. Aceste informatii primare inseamna pentru disciplina noastra ceea ce inseamna alfabetul pentru scriere sau tabla inmultirii pentru matematica.
4 . in fine, al patrulea si ultimul dintre obiectivele majore ale acestei discipline se refera la crearea unui concept de „comunicare si relatii publice'" de sine statator.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one