Limba si literatura romana - Clasa 3 - Caiet

De (autor): Arina Damian

0
(0 review-uri)
Limba si literatura romana - Clasa 3 - Caiet - Arina Damian
Rasfoieste

Limba si literatura romana - Clasa 3 - Caiet

De (autor): Arina Damian

0
(0 review-uri)
    Caietul de lucru pentru limba si literatura romana pentru clasa a III-a abordeaza toate continuturile din noua programa pentru clasa a III-a, incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonli­terar, fluturasul informativ, invitatia, mail-ul, afisul, cartea si revista clasei. De asemenea, sunt prezentate si modele de organizatori grafici, care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient: diagrama Venn, ciorchinele, metoda SINELG etc. Conform noilor tendinte in invatamant, care pun un mare accent pe inte­legerea textu­lui, am oferit spre analiza cateva lecturi, folosind diverse metode moderne interactive: metoda cubului, jurnalul cu dubla intrare, teoria inteli­gentelor multiple. Speram ca acest auxiliar, prin abordarea completa a temelor din noua programa, sa fie util elevilor si cadrelor didactice, indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa.
 
 
     CUPRINS:
 
I. ORTOGRAFIE SI PUNCTUATIE
  1. Propozitia si textul 
  2. Semnele de punctuatie
  3. Ortogramele • Ortogramele sa / s-a • Ortogramele sau / s-au • Ortogramele intr-o / intr-un, dintr-o / dintr-un • Ortogramele ia / i-a • Ortogramele iau / i-au • Ortogramele la / l-a • Ortogramele nea / ne-a • Ortogramele neam / ne-am • Ortogramele * v-a / v-a • Ortogramele * cam / c-am • Ortogramele * cai / ca-i • Ortogramele * intruna / intr-una • Ortogramele * cel / ce-l, cea / ce-a / cei / ce-i • Ortogramele * moi / m-oi
 
II. FONETICA SI VOCABULAR 
  1. Sunetul si litera. Vocale si consoane
  2. Silaba
  3. Cuvantul
  4. Cuvinte cu forma diferita si sens asemanator
  5. Cuvinte cu sens opus
  6. Cuvinte cu mai multe intelesuri
 
III. SCRIEREA CORECTA A CUVINTELOR 
  1. Scrierea lui „m” inainte de „b” si „p”
  2. Scrierea cu „a” si „i”
  3. Grupurile de sunete (litere) ea, ia, oa, ie, iea, ua
  4. Cuvinte care contin vocale duble ii, ee, oo, uu
 
IV. COMUNICARE. INTELEGEREA TEXTULUI
  1. Comunicarea
  2. Textul
    1. Textul narativ • Model de abordare a textului narativ • Metoda cubului • Jurnalul cu dubla intrare
    2. Textul descriptiv
    3. Textul in versuri
    4. Textul nonliterar / informativ • Activitati propuse pornind de la teoria inteligentelor multiple
 
V. SCRIEREA FUNCTIONALA SI IMAGINATIVA
  1. Scrierea functionala
    A. Cartea postala. Ilustrata 
    B. Felicitarea 
    C. Fluturasul informativ
    D. Invitatia 
    E. Afisul 
    F. Cartea / Revista clasei 
    G.Mail-ul 
    H. Tabelul / Organizatorii grafici • 1. Diagrama Venn • 2. „Floarea” alimentara • 3. Fagurele de miere • 4. Ciorchinele • 5. Metoda Sinelg
  2. Scrierea imaginativa 
    A. Partile unei compuneri
    B. Compunerea dupa o ilustratie sau un sir de ilustratii
    C. Compunerea dupa un sir de intrebari
    D. Compunerea folosind cuvinte de sprijin
    E. Compunerea cu inceput dat
    F. Compunerea dupa un plan de idei
    G. Compunerea libera
    H. Povestirea scrisa dupa benzi desenate
 
VI. PARTILE DE VORBIRE
  1. Cuvantul – parte de vorbire 
  2. Substantivul. • Felul substantivelor • Numarul substantivelor • Genul substantivelor • Scrierea si pronuntarea corecta a unor substantive 
  3. Adjectivul 
  4. Legatura adjectivului cu substantivul 
  5. Pronumele personal. Pronumele personal de politete 
  6. Verbul. Numarul verbului
Citeste mai mult

12.00Lei

12.00Lei

Primesti 12 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

    Caietul de lucru pentru limba si literatura romana pentru clasa a III-a abordeaza toate continuturile din noua programa pentru clasa a III-a, incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonli­terar, fluturasul informativ, invitatia, mail-ul, afisul, cartea si revista clasei. De asemenea, sunt prezentate si modele de organizatori grafici, care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient: diagrama Venn, ciorchinele, metoda SINELG etc. Conform noilor tendinte in invatamant, care pun un mare accent pe inte­legerea textu­lui, am oferit spre analiza cateva lecturi, folosind diverse metode moderne interactive: metoda cubului, jurnalul cu dubla intrare, teoria inteli­gentelor multiple. Speram ca acest auxiliar, prin abordarea completa a temelor din noua programa, sa fie util elevilor si cadrelor didactice, indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa.
 
 
     CUPRINS:
 
I. ORTOGRAFIE SI PUNCTUATIE
  1. Propozitia si textul 
  2. Semnele de punctuatie
  3. Ortogramele • Ortogramele sa / s-a • Ortogramele sau / s-au • Ortogramele intr-o / intr-un, dintr-o / dintr-un • Ortogramele ia / i-a • Ortogramele iau / i-au • Ortogramele la / l-a • Ortogramele nea / ne-a • Ortogramele neam / ne-am • Ortogramele * v-a / v-a • Ortogramele * cam / c-am • Ortogramele * cai / ca-i • Ortogramele * intruna / intr-una • Ortogramele * cel / ce-l, cea / ce-a / cei / ce-i • Ortogramele * moi / m-oi
 
II. FONETICA SI VOCABULAR 
  1. Sunetul si litera. Vocale si consoane
  2. Silaba
  3. Cuvantul
  4. Cuvinte cu forma diferita si sens asemanator
  5. Cuvinte cu sens opus
  6. Cuvinte cu mai multe intelesuri
 
III. SCRIEREA CORECTA A CUVINTELOR 
  1. Scrierea lui „m” inainte de „b” si „p”
  2. Scrierea cu „a” si „i”
  3. Grupurile de sunete (litere) ea, ia, oa, ie, iea, ua
  4. Cuvinte care contin vocale duble ii, ee, oo, uu
 
IV. COMUNICARE. INTELEGEREA TEXTULUI
  1. Comunicarea
  2. Textul
    1. Textul narativ • Model de abordare a textului narativ • Metoda cubului • Jurnalul cu dubla intrare
    2. Textul descriptiv
    3. Textul in versuri
    4. Textul nonliterar / informativ • Activitati propuse pornind de la teoria inteligentelor multiple
 
V. SCRIEREA FUNCTIONALA SI IMAGINATIVA
  1. Scrierea functionala
    A. Cartea postala. Ilustrata 
    B. Felicitarea 
    C. Fluturasul informativ
    D. Invitatia 
    E. Afisul 
    F. Cartea / Revista clasei 
    G.Mail-ul 
    H. Tabelul / Organizatorii grafici • 1. Diagrama Venn • 2. „Floarea” alimentara • 3. Fagurele de miere • 4. Ciorchinele • 5. Metoda Sinelg
  2. Scrierea imaginativa 
    A. Partile unei compuneri
    B. Compunerea dupa o ilustratie sau un sir de ilustratii
    C. Compunerea dupa un sir de intrebari
    D. Compunerea folosind cuvinte de sprijin
    E. Compunerea cu inceput dat
    F. Compunerea dupa un plan de idei
    G. Compunerea libera
    H. Povestirea scrisa dupa benzi desenate
 
VI. PARTILE DE VORBIRE
  1. Cuvantul – parte de vorbire 
  2. Substantivul. • Felul substantivelor • Numarul substantivelor • Genul substantivelor • Scrierea si pronuntarea corecta a unor substantive 
  3. Adjectivul 
  4. Legatura adjectivului cu substantivul 
  5. Pronumele personal. Pronumele personal de politete 
  6. Verbul. Numarul verbului
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one