Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Managementul capitalului unui brand

De (autor): David A. Aaker

0
(0 review-uri)
Managementul capitalului unui brand - David Aaker

Managementul capitalului unui brand

De (autor): David A. Aaker

0
(0 review-uri)
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor.

Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii.

Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul:
• Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor?
• Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau:
• Care este gradul de loialitate a cumparatorilor?

Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.

Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat.Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.

Managementul capitalului unui brand a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.

David Aaker este profesor de strategia marketingului la catedra J. Gary Shansby a Universitatii Berkeley din California. El este autorul a mai mult de 70 de articole si a opt lucrari despre branding, advertising si strategie in afaceri si este unul dintre cei mai citati scriitori de carti de marketing din zilele noastre.   
Citeste mai mult

-5%

PRP: 52.98 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

50.33Lei

50.33Lei

52.98 Lei

Primesti 50 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor.

Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii.

Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul:
• Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor?
• Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau:
• Care este gradul de loialitate a cumparatorilor?

Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.

Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat.Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.

Managementul capitalului unui brand a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.

David Aaker este profesor de strategia marketingului la catedra J. Gary Shansby a Universitatii Berkeley din California. El este autorul a mai mult de 70 de articole si a opt lucrari despre branding, advertising si strategie in afaceri si este unul dintre cei mai citati scriitori de carti de marketing din zilele noastre.   
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one