Managementul tranzitiei
Managementul tranzitiei
Adresindu-se managerilor si angajatilor din firmele in care schimbarile sint necesare pentru revitalizarea si cresterea performantelor, Managementul tranzitiei subliniaza faptul ca oamenii sint cei care trebuie sa implementeze schimbarea. Cartea nu vorbeste numai despre ceea ce trebuie facut, ci si despre cum trebuie facut, dind managerilor sfaturi practice pentru a-si aduce angajatii "pe linia de plutire". Inarmati cu aceste noi cunostinte, managerii vor privi cu alti ochi viitoarele schimbari si - in loc sa se simta anxiosi si disperati - vor putea, mai degraba, sa caute oportunitatile.
Toata lumea vorbeste despre "administrarea schimbarilor" si despre "rezistenta la schimbare", insa Bridges este primul care vorbeste despre ceea ce se intimpla in mintile oamenilor aflati in situatia de a face functionale aceste schimbari. El este primul care abordeaza impactul emotional pe care il au schimbarile, oferind reperele necesare pentru a evita ruinarea unei intregi organizatii.
WILLIAM BRIDGES este o autoritate in domeniul administrarii schimbarilor intr-o organizatie. A studiat la universitatile Harvard, Columbia si Brown, obtinind in 1963 un doctorat in Civilizatie americana. Fiind initial profesor de literatura, a facut el insusi o schimbare in cariera, devenind consilier si consultant, pentru ca in 1981 sa puna bazele companiei William Bridges & Associates, ce ofera asistenta institutiilor si persoanelor fizice, ajutindu-le sa parcurga mai usor perioadele de tranzitie.
Programele de training, discursurile si programele de consultanta ale lui William Bridges au avut un urias succes pe Coasta de Vest a Statelor Unite, fiind utilizate de sute de organizatii, printre care: Pacific Bell, Baxter Healthcare, Intel, Apple Computer, Kaiser Permanente, Procter & Gamble, Hewlett-Packard, U.S. Forest Service, Chevron Corporation, Kal Kan Foods si McDonnell Douglas Astronautics.
Wall Street Journal l-a cotat printre primii zece consultanti independenti pe probleme de dezvoltare manageriala din Statele Unite.
Descrierea produsului
Adresindu-se managerilor si angajatilor din firmele in care schimbarile sint necesare pentru revitalizarea si cresterea performantelor, Managementul tranzitiei subliniaza faptul ca oamenii sint cei care trebuie sa implementeze schimbarea. Cartea nu vorbeste numai despre ceea ce trebuie facut, ci si despre cum trebuie facut, dind managerilor sfaturi practice pentru a-si aduce angajatii "pe linia de plutire". Inarmati cu aceste noi cunostinte, managerii vor privi cu alti ochi viitoarele schimbari si - in loc sa se simta anxiosi si disperati - vor putea, mai degraba, sa caute oportunitatile.
Toata lumea vorbeste despre "administrarea schimbarilor" si despre "rezistenta la schimbare", insa Bridges este primul care vorbeste despre ceea ce se intimpla in mintile oamenilor aflati in situatia de a face functionale aceste schimbari. El este primul care abordeaza impactul emotional pe care il au schimbarile, oferind reperele necesare pentru a evita ruinarea unei intregi organizatii.
WILLIAM BRIDGES este o autoritate in domeniul administrarii schimbarilor intr-o organizatie. A studiat la universitatile Harvard, Columbia si Brown, obtinind in 1963 un doctorat in Civilizatie americana. Fiind initial profesor de literatura, a facut el insusi o schimbare in cariera, devenind consilier si consultant, pentru ca in 1981 sa puna bazele companiei William Bridges & Associates, ce ofera asistenta institutiilor si persoanelor fizice, ajutindu-le sa parcurga mai usor perioadele de tranzitie.
Programele de training, discursurile si programele de consultanta ale lui William Bridges au avut un urias succes pe Coasta de Vest a Statelor Unite, fiind utilizate de sute de organizatii, printre care: Pacific Bell, Baxter Healthcare, Intel, Apple Computer, Kaiser Permanente, Procter & Gamble, Hewlett-Packard, U.S. Forest Service, Chevron Corporation, Kal Kan Foods si McDonnell Douglas Astronautics.
Wall Street Journal l-a cotat printre primii zece consultanti independenti pe probleme de dezvoltare manageriala din Statele Unite.
Detaliile produsului