Manual comunicare In Limba Romana clasa 1 - Partea I+II + Cd
Manual comunicare In Limba Romana clasa 1 - Partea I+II + Cd
Copilul este atras in lumea manualului prin introducerea companionului Cristi, un copil istet, curios si dornic sa descopere activitatile din clasa I. Acesta il va insoti pe tot parcursul manualului, ghidandu-l pe copil spre efectuarea activitatilor propuse, gradual, de la simplu la compus.
Continutul textelor propuse se inscrie in sfera de interes a varstei mici, constituind un suport adecvat formarii competentelor de comunicare, scriere si lectura. Grafica inovativa si atragatoare, in deplina concordanta cu textele si sarcinile propuse, faciliteaza abordarea creativa a activitatilor de invatare.
Paginile indrumatorului, de la finalul celor doua volume, se constituie intr-un ghid prin care se urmareste formarea competentelor generale si specifice pe tot parcursul anului scolar. Diversitatea metodelor activ-participative conduc elevul spre o invatare constienta.
Structura si abordare pedagogica
LIMBAJUL
Limbajul este adaptat nivelului de intelegere al elevilor. Vocabularul tine cont de achizitiile anterioare pe baza carora se introduc informatiile noi.
Exprimarea este clara, coerenta si asigura eficientizarea invatarii.
Cuvintele noi sunt explicate in VOCABULAR, familiarizandu-i pe elevi cu lucrul cu dictionarul.
ACTIVITATI
Activitatile de invatare propuse sunt atractive, originale si conduc la implicarea elevilor.
Activitatile practice sunt diversificate, formulate clar, precis, implicand abordari inter- si multidisciplinare si incurajand creativitatea si gandirea critica.
LECTII DE RECAPITULARE
Temele recapitulative sunt distribuite echilibrat cate 4 pentru fiecare semestru si ofera elevilor posibilitatea de a revizui si de a sistematiza cunostintele dobandite asigurand in acelasi timp si integrarea continuturilor.
EVALUAREA
Testele de evaluare sunt distribuite echilibrat, la finalul fiecarui modul. Itemii evalueaza informatia si sunt proiectati in conformitate cu principiile evaluarii. Se incurajeaza abordarile creative.
Formele de evaluare alternative – proiectul, portofoliul – ajuta la formarea si dezvoltarea spiritului de echipa, la formarea abilitatilor de lucru in echipa.
Formatul digital
Formatul digital contine peste 125 de elemente multimedia si interactive.
Fiecare litera este insotita o animatie, care urmareste pas cu pas scrierea sa corecta.
De asemenea, descoperirea fiecarei litere se face prin intermediul unui joc didactic, in care micul scolar trebuie sa identifice si sa aleaga obiectele ce contin noua litera pe care o vor invata. Se face astfel trecerea de la cunostintele acumulate in experienta sa trecuta, la invatarea sistematica.
Interactivitatea insoteste ariile de recapitulare, astfel exercitiile devin amuzante, adevarate provocari de a acumula si retinere de informatii prin intermediul jocului; astfel, fiecare recapitulare contine intre trei si cinci zone interactive, ce invita copilul la cunoastere prin joc.
Continut Semestrul I:
1 - Familia
2 - Scoala
3 - Cartea
4 - Jocuri si jucarii
5 - Noua ne plac animalele
6 - Observam si citim texte
Continut Semestrul II:
1 - Intrebari si raspunsuri
2 - Citim si povestim texte
3 - Ne spunem parerea
4 - Invataturi din primele lecturi
Descrierea produsului
Copilul este atras in lumea manualului prin introducerea companionului Cristi, un copil istet, curios si dornic sa descopere activitatile din clasa I. Acesta il va insoti pe tot parcursul manualului, ghidandu-l pe copil spre efectuarea activitatilor propuse, gradual, de la simplu la compus.
Continutul textelor propuse se inscrie in sfera de interes a varstei mici, constituind un suport adecvat formarii competentelor de comunicare, scriere si lectura. Grafica inovativa si atragatoare, in deplina concordanta cu textele si sarcinile propuse, faciliteaza abordarea creativa a activitatilor de invatare.
Paginile indrumatorului, de la finalul celor doua volume, se constituie intr-un ghid prin care se urmareste formarea competentelor generale si specifice pe tot parcursul anului scolar. Diversitatea metodelor activ-participative conduc elevul spre o invatare constienta.
Structura si abordare pedagogica
LIMBAJUL
Limbajul este adaptat nivelului de intelegere al elevilor. Vocabularul tine cont de achizitiile anterioare pe baza carora se introduc informatiile noi.
Exprimarea este clara, coerenta si asigura eficientizarea invatarii.
Cuvintele noi sunt explicate in VOCABULAR, familiarizandu-i pe elevi cu lucrul cu dictionarul.
ACTIVITATI
Activitatile de invatare propuse sunt atractive, originale si conduc la implicarea elevilor.
Activitatile practice sunt diversificate, formulate clar, precis, implicand abordari inter- si multidisciplinare si incurajand creativitatea si gandirea critica.
LECTII DE RECAPITULARE
Temele recapitulative sunt distribuite echilibrat cate 4 pentru fiecare semestru si ofera elevilor posibilitatea de a revizui si de a sistematiza cunostintele dobandite asigurand in acelasi timp si integrarea continuturilor.
EVALUAREA
Testele de evaluare sunt distribuite echilibrat, la finalul fiecarui modul. Itemii evalueaza informatia si sunt proiectati in conformitate cu principiile evaluarii. Se incurajeaza abordarile creative.
Formele de evaluare alternative – proiectul, portofoliul – ajuta la formarea si dezvoltarea spiritului de echipa, la formarea abilitatilor de lucru in echipa.
Formatul digital
Formatul digital contine peste 125 de elemente multimedia si interactive.
Fiecare litera este insotita o animatie, care urmareste pas cu pas scrierea sa corecta.
De asemenea, descoperirea fiecarei litere se face prin intermediul unui joc didactic, in care micul scolar trebuie sa identifice si sa aleaga obiectele ce contin noua litera pe care o vor invata. Se face astfel trecerea de la cunostintele acumulate in experienta sa trecuta, la invatarea sistematica.
Interactivitatea insoteste ariile de recapitulare, astfel exercitiile devin amuzante, adevarate provocari de a acumula si retinere de informatii prin intermediul jocului; astfel, fiecare recapitulare contine intre trei si cinci zone interactive, ce invita copilul la cunoastere prin joc.
Continut Semestrul I:
1 - Familia
2 - Scoala
3 - Cartea
4 - Jocuri si jucarii
5 - Noua ne plac animalele
6 - Observam si citim texte
Continut Semestrul II:
1 - Intrebari si raspunsuri
2 - Citim si povestim texte
3 - Ne spunem parerea
4 - Invataturi din primele lecturi
Detaliile produsului
- Categoria: Manuale Clasa 1
- Autor: Mariana Norel, Victoria Padureanu, A. Malurean
- Editura: DIDACTICA SI PEDAGOGICA
- Format: 300 x 210 mm Afiseaza mai mult