Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Mari romani

De (autor): Valentin Protopopescu

0
(0 review-uri)
Mari romani - Valentin Protopopescu
Rasfoieste

Mari romani

De (autor): Valentin Protopopescu

0
(0 review-uri)
Proiectul tv Mari romani, desfasurat pe parcursul unei jumatati de an, a izbutit sa atraga atentia, sa intrige, sa provoace, sa starneasca entuziasm si contestare, sa incite la dezbatere si polemica, sa stimuleze creativitatea media si receptarea critica. De anvergura internationala (el este un format initiat de BBC si preluat de mari spatii tv ca Statele Unite, Germania, Franta etc.), el a materializat finalmente ceea ce-si propusesera realizatorii lui: sa deplaseze atentia dinspre consumismul pedestru oferit de televiziunile comerciale catre probleme de natura general-culturala. De aceea, se poate spune ca energia unei bune parti a publicului de televiziune din Romania a fost atrasa de amploarea si miza acestui proiect. Clasamentul rezultat a reprezentat vointa acelei zone din publicul romanesc de televiziune ce a dorit sa se implice intr-o constructie de relevanta culturala, dar nu elitara. Ca orice ierarhie, acest clasament (Top 10, Top 100) este subiectiv, aleatoriu si conjunctural. Realizat pe baza vointei populare, el reflecta mentalitatea si sensibilitatea publicului nostru de astazi. Asa gandesc romanii (macar o parte a lor) despre personalitatile nationale demne sa-i reprezinte. Ca temeiul obtinerii unei asemenea ierarhii nu a fost unul riguros-stiintific? Fireste. Dar nici nu s-a pus problema sa fie astfel. Practic, TVR a propus compatriotilor un joc cu miza educativa, culturala si interactiva. De aceea, oamenii care au hotarat sa ia parte la el au ales cu inima si cu mintea lor romaneasca. Acesta este castigul intregii campanii organizate de televiziunea publica. Mai mult decat atat, conform coordonatelor de audienta si ecourilor din presa, asteptarile initiatorilor au fost depasite. Gratie TVR, romanii (macar o parte a lor, deloc ignorabila) si-au adus aminte de personalitatile care le-au facut istoria, gloria culturala si celebritatea internationala. Nu e deloc putin lucru, in conditiile in care analfabetismul, evaziunea scolara si prabusirea sistemului de invatamant sunt racile patente de 17 ani incoace, iar ignoranta intelectuala face ravagii inclusiv in randul autoproclamatelor „elite". Prin urmare, cartea de fata si-a propus sa nareze povestea acestui succes de public si mediatic.
Sumar:
La ce bun un clasament national al personalitatilor?
Momentul zero sau Biblia de la BBC — coordonatele formatului initial:
 • Un program tv de impact
 • „Arsenalui" lui Mark Harrison
 • Miza proiectului si intrebarile-cheie ale optiunii pentru o personalitate marcanta
 • Stilul „natural" si „contemporan" al documentarelor tv
 • Cum s-a turnat efectiv. Exigente si inovatii
 • Istoria concreta a derularii campaniei Mari englezi
 • Biblia de la BBC

Mari personalitati de pe alte meleaguri sau aventura mondiala a unei emisiuni tv: date comparative
 • Internationalizarea proiectului Great Britons
 • Diferite topuri nationale
 • Cei mai importanti britanici si americani
 • O comparatie generalizata
 • Vecina noastra, Praga

Punctul de pornire al campaniei TVR si strategia celor trei etape ale desfasurarii proiectului
 • Cate ceva despre televiziunea publica din Romania
 • Cum si de ce a ajuns TVR sa achizitioneze formatul Great Britons de la BBC
 • Necesitatea si caracterul „terapeutic" al proiectului Mari romani
 • Etapele realizarii proiectului si ingredientele reusitei sale
 • Moderatorii si prezentatorii
 • Calendarul proiectului
 • Cate ceva despre site-ul programului si campania mediatica

Mari romani — Top 100. Comentarii si aprecieri
 • Cateva date statistice
 • Posibile interpretari
 • Cum arata Top 100 (minus 10)?

Mari romani — top 10. Finalistii si argumentele lor
 • 10 carti de vizita si niste comentarii
 • Regizori si „avocati"
 • „Avocatii"
 • Regizorii si „avocatii" despre Mari romani

Mari romani: cele 5 microfinale si dezbaterea ultima
 • Marea finala

Momentul adevarului: receptarea media si reactia publicului
 • Reflectare negativa
 • Reflectare pozitiva
 • Pareri si voci din public

Bune si rele sau concluzii in marginea unui proiect mediatic de proportii
Citeste mai mult

2+1 gratis

9.99Lei

9.99Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Proiectul tv Mari romani, desfasurat pe parcursul unei jumatati de an, a izbutit sa atraga atentia, sa intrige, sa provoace, sa starneasca entuziasm si contestare, sa incite la dezbatere si polemica, sa stimuleze creativitatea media si receptarea critica. De anvergura internationala (el este un format initiat de BBC si preluat de mari spatii tv ca Statele Unite, Germania, Franta etc.), el a materializat finalmente ceea ce-si propusesera realizatorii lui: sa deplaseze atentia dinspre consumismul pedestru oferit de televiziunile comerciale catre probleme de natura general-culturala. De aceea, se poate spune ca energia unei bune parti a publicului de televiziune din Romania a fost atrasa de amploarea si miza acestui proiect. Clasamentul rezultat a reprezentat vointa acelei zone din publicul romanesc de televiziune ce a dorit sa se implice intr-o constructie de relevanta culturala, dar nu elitara. Ca orice ierarhie, acest clasament (Top 10, Top 100) este subiectiv, aleatoriu si conjunctural. Realizat pe baza vointei populare, el reflecta mentalitatea si sensibilitatea publicului nostru de astazi. Asa gandesc romanii (macar o parte a lor) despre personalitatile nationale demne sa-i reprezinte. Ca temeiul obtinerii unei asemenea ierarhii nu a fost unul riguros-stiintific? Fireste. Dar nici nu s-a pus problema sa fie astfel. Practic, TVR a propus compatriotilor un joc cu miza educativa, culturala si interactiva. De aceea, oamenii care au hotarat sa ia parte la el au ales cu inima si cu mintea lor romaneasca. Acesta este castigul intregii campanii organizate de televiziunea publica. Mai mult decat atat, conform coordonatelor de audienta si ecourilor din presa, asteptarile initiatorilor au fost depasite. Gratie TVR, romanii (macar o parte a lor, deloc ignorabila) si-au adus aminte de personalitatile care le-au facut istoria, gloria culturala si celebritatea internationala. Nu e deloc putin lucru, in conditiile in care analfabetismul, evaziunea scolara si prabusirea sistemului de invatamant sunt racile patente de 17 ani incoace, iar ignoranta intelectuala face ravagii inclusiv in randul autoproclamatelor „elite". Prin urmare, cartea de fata si-a propus sa nareze povestea acestui succes de public si mediatic.
Sumar:
La ce bun un clasament national al personalitatilor?
Momentul zero sau Biblia de la BBC — coordonatele formatului initial:
 • Un program tv de impact
 • „Arsenalui" lui Mark Harrison
 • Miza proiectului si intrebarile-cheie ale optiunii pentru o personalitate marcanta
 • Stilul „natural" si „contemporan" al documentarelor tv
 • Cum s-a turnat efectiv. Exigente si inovatii
 • Istoria concreta a derularii campaniei Mari englezi
 • Biblia de la BBC

Mari personalitati de pe alte meleaguri sau aventura mondiala a unei emisiuni tv: date comparative
 • Internationalizarea proiectului Great Britons
 • Diferite topuri nationale
 • Cei mai importanti britanici si americani
 • O comparatie generalizata
 • Vecina noastra, Praga

Punctul de pornire al campaniei TVR si strategia celor trei etape ale desfasurarii proiectului
 • Cate ceva despre televiziunea publica din Romania
 • Cum si de ce a ajuns TVR sa achizitioneze formatul Great Britons de la BBC
 • Necesitatea si caracterul „terapeutic" al proiectului Mari romani
 • Etapele realizarii proiectului si ingredientele reusitei sale
 • Moderatorii si prezentatorii
 • Calendarul proiectului
 • Cate ceva despre site-ul programului si campania mediatica

Mari romani — Top 100. Comentarii si aprecieri
 • Cateva date statistice
 • Posibile interpretari
 • Cum arata Top 100 (minus 10)?

Mari romani — top 10. Finalistii si argumentele lor
 • 10 carti de vizita si niste comentarii
 • Regizori si „avocati"
 • „Avocatii"
 • Regizorii si „avocatii" despre Mari romani

Mari romani: cele 5 microfinale si dezbaterea ultima
 • Marea finala

Momentul adevarului: receptarea media si reactia publicului
 • Reflectare negativa
 • Reflectare pozitiva
 • Pareri si voci din public

Bune si rele sau concluzii in marginea unui proiect mediatic de proportii
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one