Marketing ecologic
Marketing ecologic
Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practicii marketingului, inclusiv in organizatiile romanesti, daca va fi posibil.
Dupa cum se arata in cartea publicata in colaborare de catre Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:
- Marketingul colaborativ, bazat pe platforme media sociale axate pe exprimare si pe colaborare;
- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizarii, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;
- Marketing spiritual, sau era creativitatii, dezirabil exprimata prin umanitate, moralitate si spiritualitate, unde se regasesc foarte bine si in mare masura principiile marketingului verde.
Acest nou marketing nu-si propune doar sa vanda, sau sa castige, pe termen lung, clienti, care au nu doar minte si inima, ci si suflet, ci mai ales sa faca lumea un loc mai bun, in egala masura, prin oferirea de produse cu valori nu doar functionale si emotionale ci si spirituale.
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatiilor mileniului al treilea.
Descrierea produsului
Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practicii marketingului, inclusiv in organizatiile romanesti, daca va fi posibil.
Dupa cum se arata in cartea publicata in colaborare de catre Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:
- Marketingul colaborativ, bazat pe platforme media sociale axate pe exprimare si pe colaborare;
- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizarii, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;
- Marketing spiritual, sau era creativitatii, dezirabil exprimata prin umanitate, moralitate si spiritualitate, unde se regasesc foarte bine si in mare masura principiile marketingului verde.
Acest nou marketing nu-si propune doar sa vanda, sau sa castige, pe termen lung, clienti, care au nu doar minte si inima, ci si suflet, ci mai ales sa faca lumea un loc mai bun, in egala masura, prin oferirea de produse cu valori nu doar functionale si emotionale ci si spirituale.
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatiilor mileniului al treilea.
Detaliile produsului