Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Marketing ecologic

De (autor): Avia Carmen Morar

0
(0 review-uri)
Marketing ecologic - Avia Carmen Morar

Marketing ecologic

De (autor): Avia Carmen Morar

0
(0 review-uri)
Lucrarea “Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing traditional”  vizeaza  un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila.

Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practicii marketingului, inclusiv in organizatiile romanesti, daca va fi posibil.

Dupa cum se arata in cartea publicata  in colaborare de catre Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:
- Marketingul colaborativ, bazat pe  platforme media sociale axate pe exprimare si  pe colaborare;
- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizarii, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;
- Marketing spiritual, sau era creativitatii, dezirabil exprimata prin umanitate, moralitate si spiritualitate, unde se regasesc foarte bine si in mare masura principiile marketingului verde.

Acest nou marketing nu-si propune doar sa vanda, sau sa castige, pe termen lung, clienti, care au nu doar minte si inima, ci si suflet, ci mai ales  sa faca lumea un loc mai bun, in egala masura, prin oferirea de produse cu valori nu doar functionale si emotionale ci si spirituale.
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie  si o atitudine  necesara a fi asimilata in conduita organizatiilor mileniului al treilea.
Citeste mai mult

19.62Lei

19.62Lei

Primesti 19 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Lucrarea “Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing traditional”  vizeaza  un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila.

Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practicii marketingului, inclusiv in organizatiile romanesti, daca va fi posibil.

Dupa cum se arata in cartea publicata  in colaborare de catre Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:
- Marketingul colaborativ, bazat pe  platforme media sociale axate pe exprimare si  pe colaborare;
- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizarii, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;
- Marketing spiritual, sau era creativitatii, dezirabil exprimata prin umanitate, moralitate si spiritualitate, unde se regasesc foarte bine si in mare masura principiile marketingului verde.

Acest nou marketing nu-si propune doar sa vanda, sau sa castige, pe termen lung, clienti, care au nu doar minte si inima, ci si suflet, ci mai ales  sa faca lumea un loc mai bun, in egala masura, prin oferirea de produse cu valori nu doar functionale si emotionale ci si spirituale.
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie  si o atitudine  necesara a fi asimilata in conduita organizatiilor mileniului al treilea.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one