Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Mixul de marketing si marketing ecologic

De (autor): Avia Carmen Morar

0
(0 review-uri)
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar

Mixul de marketing si marketing ecologic

De (autor): Avia Carmen Morar

0
(0 review-uri)
Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea “Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic in mediul de afaceri. Un astfel de subiect solicita o ampla si temeinica documentare asupra stadiului cunoasterii  la nivel international si autohton. Pentru tematica lucrarii este relevanta abordarea in profunzime a mixului de marketing,  ca principal instrument  al marketerului pentru implementarea strategiilor si suport pentru dezvoltarea marketingului ecologic. Prin ecologizarea mixului de marketing, scopul organizatiilor este de a reduce efectele negative asupra mediului. Importanta fiecarei componente a mixului in asigurarea succesului unei afaceri ecologice permite autoarei sa reliefeze ceea ce este specific pentru fiecare atribut de natura sa  contribuie la declansarea si mentinerea sustenabila a cererii.
Citeste mai mult

19.62Lei

19.62Lei

Primesti 19 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea “Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic in mediul de afaceri. Un astfel de subiect solicita o ampla si temeinica documentare asupra stadiului cunoasterii  la nivel international si autohton. Pentru tematica lucrarii este relevanta abordarea in profunzime a mixului de marketing,  ca principal instrument  al marketerului pentru implementarea strategiilor si suport pentru dezvoltarea marketingului ecologic. Prin ecologizarea mixului de marketing, scopul organizatiilor este de a reduce efectele negative asupra mediului. Importanta fiecarei componente a mixului in asigurarea succesului unei afaceri ecologice permite autoarei sa reliefeze ceea ce este specific pentru fiecare atribut de natura sa  contribuie la declansarea si mentinerea sustenabila a cererii.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one