Networking de la A la Z
Construirea unei retele de contacte de afaceri poate fi la fel de simpla ca invatarea alfabetului.
Lucrurile mici pe care le faci conteaza foarte mult atunci cand vine vorba de networking. Atitudinea, Brandul si Creativitatea reprezinta doar inceputul. Fie ca esti expert sau novice in networking, lucrarea de fata te va determina sa analizezi felul in care interactionezi cu clientii actuali si potentiali si cu alte persoane apartinand comunitatii tale de afaceri.
Din aceasta carte vei invata ca dezvoltarea unei retele necesita concentrare si hotarare, creativitatea conteaza foarte mult si consecventa este extrem de importanta, fiind cea care determina stabilirea de viitoare contracte.
Networking de la A la Z este facuta pentru a fi citita rapid, intr-o cafenea sau in timpul unei calatorii cu avionul. Impartaseste-o cu colegii de serviciu si cu asociatii cu care lucrezi pentru a-i inspira si pe altii sa-si dezvolte relatiile de afaceri. Ce mai astepti?
Thom Singer are o experienta de peste 20 de ani in vanzari si marketing, in care a lucrat cu firme ca RR Donnelley, Brobeck Phleger & Harrison LLP, Andrews Kurth LLP, Marsh, Inc. si Wells Fargo Bank. Este expert in branding, pozitionare si networking, si a pregatit sute de specialisti in arta dezvoltarii relatiilor profesionale care determina succesul in afaceri.
Singer este autorul a opt carti si a numeroase articole aparute in publicatii specializate in marketing si afaceri, printre care si The Austin Business Journal, The Legal Marketing Portal si Originate! Magazine. Orator si prezentator recunoscut, a fost unul dintre semifinalisti in cadrul 2002 Toastmasters International World Championship of Public Speaking, aflandu-se printre primii 18 din 20 000 de participanti.
Descrierea produsului
Construirea unei retele de contacte de afaceri poate fi la fel de simpla ca invatarea alfabetului.
Lucrurile mici pe care le faci conteaza foarte mult atunci cand vine vorba de networking. Atitudinea, Brandul si Creativitatea reprezinta doar inceputul. Fie ca esti expert sau novice in networking, lucrarea de fata te va determina sa analizezi felul in care interactionezi cu clientii actuali si potentiali si cu alte persoane apartinand comunitatii tale de afaceri.
Din aceasta carte vei invata ca dezvoltarea unei retele necesita concentrare si hotarare, creativitatea conteaza foarte mult si consecventa este extrem de importanta, fiind cea care determina stabilirea de viitoare contracte.
Networking de la A la Z este facuta pentru a fi citita rapid, intr-o cafenea sau in timpul unei calatorii cu avionul. Impartaseste-o cu colegii de serviciu si cu asociatii cu care lucrezi pentru a-i inspira si pe altii sa-si dezvolte relatiile de afaceri. Ce mai astepti?
Thom Singer are o experienta de peste 20 de ani in vanzari si marketing, in care a lucrat cu firme ca RR Donnelley, Brobeck Phleger & Harrison LLP, Andrews Kurth LLP, Marsh, Inc. si Wells Fargo Bank. Este expert in branding, pozitionare si networking, si a pregatit sute de specialisti in arta dezvoltarii relatiilor profesionale care determina succesul in afaceri.
Singer este autorul a opt carti si a numeroase articole aparute in publicatii specializate in marketing si afaceri, printre care si The Austin Business Journal, The Legal Marketing Portal si Originate! Magazine. Orator si prezentator recunoscut, a fost unul dintre semifinalisti in cadrul 2002 Toastmasters International World Championship of Public Speaking, aflandu-se printre primii 18 din 20 000 de participanti.
Detaliile produsului