Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

O Geografie practica

De (autor): Lucian Irinel Ilinca , Alexandra Tataru

0
(0 review-uri)
O Geografie practica - Lucian Irinel Ilinca, Alexandra Tataru
Rasfoieste

O Geografie practica

De (autor): Lucian Irinel Ilinca , Alexandra Tataru

0
(0 review-uri)
O GEOGRAFIE PRACTICA este o lucrare ce isi propune sa ofere elevilor o unealta de autoevaluare, nu numai la ora de curs, ci si in afara ei. Testele de evaluare au o functie diagnostica, atat pentru elev cat si pentru profesor. Prin gasirea sau nu a raspunsurilor, elevii afla ceea ce stiu si ceea ce nu stiu la disciplina geografie. in acelasi timp, lucrarea se adreseaza si profesorilor care simt nevoia de a avea un auxiliar didactic util la clasa, in vederea evaluarii cunostintelor elevilor si in implicarea acestora in activitati didactice placute si interesante. Prin parcurgerea testelor de evaluare, nu se urmareste obligatoriu emiterea raspunsurilor din memorie, ci si cautarea si descoperirea lor in diferite surse. Din acest punct de vedere, parcurgerea testelor are o functie euristica.
Descoperirea informatiiilor cautate poate avea un caracter individual dar si colectiv. Astfel, cautarea raspunsurilor se poate face prin consultarea literaturii de specialitate, prin cautarea pe internet sau orice alta sursa. S-a dovedit de-a lungul timpului ca informatiiile cautate si descoperite prin eforturi personale sunt mai trainice si mai valoroase decat cele primite de-a gata, fara nici un efort, de la un emitator. Astfel, elevul are satisfactia descoperirii raspunsului corect, prin eforturi personale de cautare, motivate intrisec. Prin CAUTAREA si DESCOPERIREA raspunsurilor corecte are loc INVATAREA. Metoda invatarii prin investigatie si descoperire are ca principal scop, stimularea curiozitatii de cunoastere, dezvoltarea unei atitudini pozitive fata de spiritul stiintei si al cercetarii precum si provocarea unor conflicte cognitive, capabile conduca pe elevi catre redescoperirea adevarurilor cautate. Depistarea raspunsului corect se face prin eliminarea, pe rand, a raspunsurilor gresite, mai precis prin gasirea unuia sau a mai multor elemente gresite in cadrul flecarui raspuns. Metoda invatarii prin investigatie si descoperire isi propune transformarea teoriei in practica si apare ca o componenta esentiala in prevenirea teoretizarii procesului instructiv-educative. Cu speranta ca elevii si nu numai vor descoperi utilitatea stradaniilor noastre, vom avea satisfactia ca nu am muncit in zadar. - Autorii
Citeste mai mult

15.75Lei

15.75Lei

Primesti 15 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

O GEOGRAFIE PRACTICA este o lucrare ce isi propune sa ofere elevilor o unealta de autoevaluare, nu numai la ora de curs, ci si in afara ei. Testele de evaluare au o functie diagnostica, atat pentru elev cat si pentru profesor. Prin gasirea sau nu a raspunsurilor, elevii afla ceea ce stiu si ceea ce nu stiu la disciplina geografie. in acelasi timp, lucrarea se adreseaza si profesorilor care simt nevoia de a avea un auxiliar didactic util la clasa, in vederea evaluarii cunostintelor elevilor si in implicarea acestora in activitati didactice placute si interesante. Prin parcurgerea testelor de evaluare, nu se urmareste obligatoriu emiterea raspunsurilor din memorie, ci si cautarea si descoperirea lor in diferite surse. Din acest punct de vedere, parcurgerea testelor are o functie euristica.
Descoperirea informatiiilor cautate poate avea un caracter individual dar si colectiv. Astfel, cautarea raspunsurilor se poate face prin consultarea literaturii de specialitate, prin cautarea pe internet sau orice alta sursa. S-a dovedit de-a lungul timpului ca informatiiile cautate si descoperite prin eforturi personale sunt mai trainice si mai valoroase decat cele primite de-a gata, fara nici un efort, de la un emitator. Astfel, elevul are satisfactia descoperirii raspunsului corect, prin eforturi personale de cautare, motivate intrisec. Prin CAUTAREA si DESCOPERIREA raspunsurilor corecte are loc INVATAREA. Metoda invatarii prin investigatie si descoperire are ca principal scop, stimularea curiozitatii de cunoastere, dezvoltarea unei atitudini pozitive fata de spiritul stiintei si al cercetarii precum si provocarea unor conflicte cognitive, capabile conduca pe elevi catre redescoperirea adevarurilor cautate. Depistarea raspunsului corect se face prin eliminarea, pe rand, a raspunsurilor gresite, mai precis prin gasirea unuia sau a mai multor elemente gresite in cadrul flecarui raspuns. Metoda invatarii prin investigatie si descoperire isi propune transformarea teoriei in practica si apare ca o componenta esentiala in prevenirea teoretizarii procesului instructiv-educative. Cu speranta ca elevii si nu numai vor descoperi utilitatea stradaniilor noastre, vom avea satisfactia ca nu am muncit in zadar. - Autorii
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one