Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Prea sexy, prea devreme

De (autor): Jean Kilbourne , Diane E. Levin

0
(0 review-uri)
Prea sexy, prea devreme - Diane E. Levin, Jean Kilbourne
Rasfoieste

Prea sexy, prea devreme

De (autor): Jean Kilbourne , Diane E. Levin

0
(0 review-uri)
  • Prea sexy, prea devreme este un ghid extrem de practic pentru parintii care s-au saturat sa mai asiste neputinciosi si sunt ingrijorati vazand ceea ce copiii lor, sau prietenii copiilor lor, fac si spun. Diane E. Levin si Jean Kilbourne, experte recunoscute, au inteles ca a spune nu culturii comerciale – TV, filme, jucarii, acces la internet si jocuri video – nu este o optiune realista sau viabila pentru majoritatea familiilor. Ele ofera parintilor strategii esentiale, adecvate varstei copiilor, pentru a se impotrivi asaltului media.


    Prea sexy, prea devreme contine sugestii inteligente si marturii graitoare ale unor familii care se confrunta cu astfel de probleme si le asigura parintilor informatiile necesare, indemnandu-i sa fie increzatori si sa discute deschis si prieteneste problemele delicate, astfel incat copiii lor sa nu se maturizeze intr-un mod plin de riscuri.


     


    Chiloti tanga, sutiene cu pernite si cos­tume de Halloween prea indraznete pentru fete si fetite. Tricouri cu inscriptii deplasate pentru baietei „Chick Magnet“. Continut sexy pe mai toate canalele de televiziune, in carti, filme si jocuri video, chiar si in desene animate. Tinere staruri, care poarta imbracaminte provocatoare si danseaza lasciv, cantand melodii cu un vadit continut sexual sau violent. Aceste produse sunt promovate in mod agresiv, starurile devin modele de imitat pentru fiicele noastre, iar baietii nostri vad in ele obiecte ale dorintei lor.


    Corporatiile profita de confuzia creata, iar copiii, care nu au maturitatea emotionala necesara pentru a intelege ceea ce fac sau vad, sunt tot mai tulburati din punct de vedere psihic si social. Parintii, simpli spectatori, isi privesc copiii si se intreaba: Cum e posibil asa ceva? Ce putem face?


     


    DIANE E. LEVIN, Ph.D., este profesor formator la Wheelock College in Boston, unde se ocupa, de peste douazeci si cinci de ani, de instruirea specia­lis­tilor in domeniul primei copilarii. Expert recunoscut pe plan international, acorda consiliere si ajutor specialistilor si parintilor pentru a putea gestiona efectele pe care le au violenta, mass-media si cultura comerciala asupra copiilor. Levin este senior adviser in cadrul website-ului PBS destinat parintilor de fete, cofondatoare a Campaign for a Commercial-Free Childhood si autoare sau coautoare a sapte alte carti, printre care Remote Control Childhood? si The War Play Dilemma. Este, de asemenea, un activ si valoros conferentiar si coordonator la workshop-uri si a fost invitata sa-si prezinte opiniile la nenumarate posturi de radio si televiziune. Locuieste in Cambridge, Massachusetts.


    JEAN KILBOURNE, Ed. D., este recunoscuta pe plan international pentru activitatea sa de pionierat in ceea ce priveste criticarea reclamelor care promoveaza alcoolul si tutunul si incercarea de a schimba imaginea femeii in publicitate. New York Times Magazine o plaseaza printre primii trei in topul celor mai populari conferentiari din campusurile studentesti. Printre nume­roa­sele sale filme premiate se numara seriile Killing Us Softly, Slim Hopes, Calling the Shots si Spin the Bottle. Autoare a cartii Can’t Buy My Love: How Advertising Changes the Way We Think and Feel, este invitata frecvent la emisiuni de radio si de televiziune precum Today si The Oprah Winfrey Show, a acordat interviuri unor publicatii de prestigiu — Time, Newsweek, The New York Times si i s-au decernat nenumarate premii pentru eforturile pe care le-a depus de-a lungul anilor pentru a descuraja consumul de alcool, droguri si tutun in randul tinerilor si pentru a schimba imaginea femeii in publicitate. Detine titlul onorific de Senior Schollar la Wellesley Centers for Women. Locuieste in Newton, Massachusetts.

Citeste mai mult

24.09Lei

24.09Lei

Primesti 24 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

  • Prea sexy, prea devreme este un ghid extrem de practic pentru parintii care s-au saturat sa mai asiste neputinciosi si sunt ingrijorati vazand ceea ce copiii lor, sau prietenii copiilor lor, fac si spun. Diane E. Levin si Jean Kilbourne, experte recunoscute, au inteles ca a spune nu culturii comerciale – TV, filme, jucarii, acces la internet si jocuri video – nu este o optiune realista sau viabila pentru majoritatea familiilor. Ele ofera parintilor strategii esentiale, adecvate varstei copiilor, pentru a se impotrivi asaltului media.


    Prea sexy, prea devreme contine sugestii inteligente si marturii graitoare ale unor familii care se confrunta cu astfel de probleme si le asigura parintilor informatiile necesare, indemnandu-i sa fie increzatori si sa discute deschis si prieteneste problemele delicate, astfel incat copiii lor sa nu se maturizeze intr-un mod plin de riscuri.


     


    Chiloti tanga, sutiene cu pernite si cos­tume de Halloween prea indraznete pentru fete si fetite. Tricouri cu inscriptii deplasate pentru baietei „Chick Magnet“. Continut sexy pe mai toate canalele de televiziune, in carti, filme si jocuri video, chiar si in desene animate. Tinere staruri, care poarta imbracaminte provocatoare si danseaza lasciv, cantand melodii cu un vadit continut sexual sau violent. Aceste produse sunt promovate in mod agresiv, starurile devin modele de imitat pentru fiicele noastre, iar baietii nostri vad in ele obiecte ale dorintei lor.


    Corporatiile profita de confuzia creata, iar copiii, care nu au maturitatea emotionala necesara pentru a intelege ceea ce fac sau vad, sunt tot mai tulburati din punct de vedere psihic si social. Parintii, simpli spectatori, isi privesc copiii si se intreaba: Cum e posibil asa ceva? Ce putem face?


     


    DIANE E. LEVIN, Ph.D., este profesor formator la Wheelock College in Boston, unde se ocupa, de peste douazeci si cinci de ani, de instruirea specia­lis­tilor in domeniul primei copilarii. Expert recunoscut pe plan international, acorda consiliere si ajutor specialistilor si parintilor pentru a putea gestiona efectele pe care le au violenta, mass-media si cultura comerciala asupra copiilor. Levin este senior adviser in cadrul website-ului PBS destinat parintilor de fete, cofondatoare a Campaign for a Commercial-Free Childhood si autoare sau coautoare a sapte alte carti, printre care Remote Control Childhood? si The War Play Dilemma. Este, de asemenea, un activ si valoros conferentiar si coordonator la workshop-uri si a fost invitata sa-si prezinte opiniile la nenumarate posturi de radio si televiziune. Locuieste in Cambridge, Massachusetts.


    JEAN KILBOURNE, Ed. D., este recunoscuta pe plan international pentru activitatea sa de pionierat in ceea ce priveste criticarea reclamelor care promoveaza alcoolul si tutunul si incercarea de a schimba imaginea femeii in publicitate. New York Times Magazine o plaseaza printre primii trei in topul celor mai populari conferentiari din campusurile studentesti. Printre nume­roa­sele sale filme premiate se numara seriile Killing Us Softly, Slim Hopes, Calling the Shots si Spin the Bottle. Autoare a cartii Can’t Buy My Love: How Advertising Changes the Way We Think and Feel, este invitata frecvent la emisiuni de radio si de televiziune precum Today si The Oprah Winfrey Show, a acordat interviuri unor publicatii de prestigiu — Time, Newsweek, The New York Times si i s-au decernat nenumarate premii pentru eforturile pe care le-a depus de-a lungul anilor pentru a descuraja consumul de alcool, droguri si tutun in randul tinerilor si pentru a schimba imaginea femeii in publicitate. Detine titlul onorific de Senior Schollar la Wellesley Centers for Women. Locuieste in Newton, Massachusetts.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one