Pretul si strategia de marketing

De (autor): Marine Le Gall-Ely , Caroline Urbain

0
(0 review-uri)
Pretul si strategia de marketing - Caroline Urbain, Marine Le Gall-Ely

Pretul si strategia de marketing

De (autor): Marine Le Gall-Ely , Caroline Urbain

0
(0 review-uri)

Variabila „pret” are un rol semnificativ in strategia de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.


Cartea prezinta notiunile fundamentale si mecanismele care stau la baza unei politici de pret, raspunzand la urmatoarele intrebari:
• cum trebuie inteles comportamentul clientului in raport cu pretul, fie ca este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileste un pret;
• care sunt constrangerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distributie, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzand numeroase exemple ilustrative (de la multinationale la IMM-uri, de la producatori la distribuitori), aceasta lucrare va propune o sinteza actualizata si completa a informatiilor care trebuie stapanite cu privire la problematica pretului. a de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.

Citeste mai mult

29.90Lei

29.90Lei

Primesti 29 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Variabila „pret” are un rol semnificativ in strategia de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.


Cartea prezinta notiunile fundamentale si mecanismele care stau la baza unei politici de pret, raspunzand la urmatoarele intrebari:
• cum trebuie inteles comportamentul clientului in raport cu pretul, fie ca este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileste un pret;
• care sunt constrangerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distributie, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzand numeroase exemple ilustrative (de la multinationale la IMM-uri, de la producatori la distribuitori), aceasta lucrare va propune o sinteza actualizata si completa a informatiilor care trebuie stapanite cu privire la problematica pretului. a de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one