Pretul si strategia de marketing
Pretul si strategia de marketing
Variabila „pret” are un rol semnificativ in strategia de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.
Cartea prezinta notiunile fundamentale si mecanismele care stau la baza unei politici de pret, raspunzand la urmatoarele intrebari:
• cum trebuie inteles comportamentul clientului in raport cu pretul, fie ca este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileste un pret;
• care sunt constrangerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distributie, servicii, sectorul industrial etc.).
Cuprinzand numeroase exemple ilustrative (de la multinationale la IMM-uri, de la producatori la distribuitori), aceasta lucrare va propune o sinteza actualizata si completa a informatiilor care trebuie stapanite cu privire la problematica pretului. a de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.
Descrierea produsului
Variabila „pret” are un rol semnificativ in strategia de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.
Cartea prezinta notiunile fundamentale si mecanismele care stau la baza unei politici de pret, raspunzand la urmatoarele intrebari:
• cum trebuie inteles comportamentul clientului in raport cu pretul, fie ca este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileste un pret;
• care sunt constrangerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distributie, servicii, sectorul industrial etc.).
Cuprinzand numeroase exemple ilustrative (de la multinationale la IMM-uri, de la producatori la distribuitori), aceasta lucrare va propune o sinteza actualizata si completa a informatiilor care trebuie stapanite cu privire la problematica pretului. a de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.
Detaliile produsului