4.833 (12 review-uri)
(11)
(0)
(1)
(0)
(0)

Al patrulea roman al seriei 'Cronicile din Narnia' ii aduce din nou in centrul actiunii pe cei patru Pevensie, care vor trebui sa il ajute pe adevaratul mostenitor al regatului Narniei, Caspian, sa redobandeasca tronul uzurpat de catre unchiul sau... Noi aventuri epice, lupte pe viata si pe moarte, plus ajutorul oferit eroilor de catre Animalele Vorbitoare sunt doar cateva dintre elementele care te vor tine in suspans pana la final, iar autorul nu ne dezamageste nici acum, pentru ca si povestea de fata este potrivita la orice varsta si categorie de cititori.

Ion Costea 03/17/2020
Prințul Caspian, imediat după nașterea fiului unchiului său, când postura sa de urmaș la tron avea să-i fie pusă în mare pericol, pleacă în căutarea Vechilor Narnieni depre care auzise de la doica sa. Cum el făcea parte din familia Telmarinilor și nu a lor, Animalelor Vorbitoare le-a fost mai greu să îl accepte, înțelegând doar în cele din urmă ca el era cel ce trebuia să le fie rege. Pentru recucerirea Narniei de odată, o luptă crâncenă se iscă între supușii lui Caspian și cei ai unchiului său. Singura speranță a lui Caspian și a prietenilor săi stătea, dupa ce aceștia au ajuns la capatul puterilor, în magicul corn al Reginei Susan, cu care acesta chema ajutoare. Luptă vitejește până la capăt, încercând la nesfârșit să-și păstreze vie speranța că îi vor veni în ajutor cei mai viteji luptători din toate timpurile...

Denisa M 09/10/2020
Multa vreme a trecut si multe s-au schimbat in Narnia de cand au plecat Regii si Reginele inscaunati de Aslan, adica Peter, Susan, Edmund si Lucy. Taramul a fost cucerit de telmarini, un popor fara pic de iubire fata de Vechii Narnieni si de obiceiurile lor. Caspian, mostenitorul de drept al tronului, se rascoala impotriva carmuirii telmarine si lupta alaturi de Animalele Vorbitoare pentru recucerirea Narniei. Insa armata unchiului sau este mult mai numeroasa si da semne ca l-ar invinge. Tanarului rege nu-i ramane decat sa sune din corn si sa spere ca la chemarea lui vor raspunde cei mai viteji luptatori din toate timpurile.

cozmaa 06/21/2020
"Cronicile din Narnia- Printul Caspian" este al patrulea volum al minunatei serii "Cronicile din Narnia", scrise de C. S. Lewis, o serie plina de magie si aventura, care ii va fascina atat pe cei mici, cat si pe cei mari.

MRee 06/11/2020
volumul acesta din Cronicile din Narnia este despre cei 4 copii care i-am intalnit si in volumul 2 Leul, vrajitoarea si dulapul.Un volum la fel de frumoas ca si celelalte

Bud Andrea 05/31/2020
Recoman acest volum precum și întreaga serie atât pentru copii cant și pentru Adulți !!

Am facut eforturi uriase de a cumpara aceasta carte inca de la primele editii si munca mi-a fost mereu rasplatita cu suspans si actiune de buna calitate.Un romancier foarte bun si un roman minunat!

alexandra044 05/16/2020
O carte foarte interesanta și plina de aventuri extraordinare

„Cronicile din Narnia. Printul Caspian” este volumul care prezinta Narnia la ceva vreme dupa plecarea Regiilor şi Reginelor alesi de Aslan- cei patru frati Peter, Susan, Edmund şi Lucy. Lumea, cucerita intre timp de telmarini, este in impas din cauza cruzimii cuceriorilor, iar Caspian, adevaratul moştenitorul al tronului, vrea sa se rascoale impotriva actualului regim bazandu-se pe ajutorul Animalelor Vorbitoare. Recucerirea Narniei nu va fi insa usoara.

Călin Simona 04/24/2020
Multa vreme a trecut si multe s-au schimbat in Narnia de cand au plecat Regii si Reginele inscaunati de Aslan, adica Peter, Susan, Edmund si Lucy. Taramul a fost cucerit de telmarini, un popor fara pic de iubire fata de Vechii Narnieni si de obiceiurile lor.Recomand aceasta carte plina de aventuri!

doarEU 03/05/2020
Cronicile din Narnia sunt preferatele gemenilor mei. Seria aceasta este foarte bine realizata si ilustrata. Recomand!

Chris M 03/03/2020
O serie foarte frumoasa. Merita citita ! Destinata in special copiilor de peste 10 ani. Un astfel de copil insa, trebuie sa aiba ceva pasiune pentru lectura ca sa mearga pana la ultimul volum. Seria cuprinde 7 volume, totuși.