4 (8 review-uri)
(0)

Jipa Nicoleta 10/07/2018
Are si semnatura autoarei? 😍😍

Calea de a face ceva este să încetezi a mai vorbi și să te apuci de treabă. Walt Disney
Ce sunt BANII? Un bărbat are succes dacă se trezește dimineața și merge la culcare și între aceste două momente, face doar ceea ce îi place. Bob Dylan

Simona66 08/27/2020
TOTALLY DNF. Cu parere de rau, am abandonat lectura pe la mijlocul "cartii".Inca nu reusesc sa inteleg de ce i s-a dat acestei adunaturi de scrieri total anapoda okay-ul pentru publicare. Si, in aceeasi nota, esuez in a intelege de ce i s-a facut atata publicitate pozitiva autoarei pe blogul Carti cu Colti? Adica, pe bune, oameni buni? Aveti o placere sadica in a promova carti young adult lamentabile?Regret enorm de mult ca am dat banii pe o astfel de mizerie (numai "carte" nu se poate numi chestia asta). As arunca-o instantaneu in soba socrilor mei, insa, cum am dat o suma de bani pe ea echivalenta cu cea a unei alte carti care probabil ar merita mult mai mult timp decat "chestia" asta, am decis sa o pastrez si sa incerc sa o vand cuiva care o doreste. Insa eu n-o recomand nici in ruptul capului, it's a ****ing waste of time, you people.

Denisa M 08/07/2020
este o lectură ușoară, o carte ce o poți citi într-o zi relaxantă de vară pe plajă sau acasă plină de personaje misterioase ce încearcă să-și construiască un drum în viață exact așa cum visează.

Mariana 01 06/26/2020