4.3 (10 review-uri)
(2)
(1)
(1)
(0)

Este superba aceasta carte 😍😍

Ramona Buturca 04/11/2020
Cand vrei sa adaugi putine "condimente" in lecturile tale obisnuite. Lectura simpla, usoara, asemanatoare unui foc de paie. Te prinde rapid si la final realizezi ca ramai doar cu un "feeling" si cam atat.

OnyP 01/29/2021
O poveste fascinanta, merita toti banii :) Nu am mai avut de multa vreme o asemenea carte in mana.. Dupa aceasta prima carte, vreau sa citesc toate cartile acestei autoare.

ww xz 11/17/2020
Alegerile pe care le fac personajele principale le pot schimba viitorul. Dar iubirea este mai puternica decat orice obstacol si decat trecutul intunecat pe care l-au trait.

Simona66 08/27/2020
Nu ma prea impac eu cu acest gen de carti,dar fac ce fac si aleg zic eu pe cele ok . La vederea copertii ma asteptam la o carte foarte sexoasa, dar nu a fost chiar asa cum ma asteptam.Este o poveste destul de amuzanta si sensibila in acelasi timp.Ii avem ca protagonisti pe Drew si Emerie. Trasa pe sfoara de un escros ,Emerie de profesie psiholog in relatiile de cuplu,crede ca a dat lovitura gasindu-si un spatiu de inchiriat pentru biroul ei chiar in centrul New York-ului,platind in avans timp de patru luni chiria spatiului comercial.Drew Jagger,avocat de divorturi si actualul chirias al spatiului comercial, se intoarce din mini vacanta lui de doua saptamani,in urma renovarii biroului si da peste Emerie care a fost luata prin surprindere crezand ca are de-a face cu un hot.De aici reiese o scena tare amuzanta in care lui Emerie ii cade fusta deoarece isi desfacuse feromoarul dupa ce a savurat o masa copioasa , dupa ce se sperie si sare pe un scaun aflat in birou,fiind sigura ca nu o deranjeaza nimeni in ajun de An Nou.Dupa ce spiritele s-au potolit si au revenit cu picioarele pe pamant, Emerie isi da seama ca tocmai si-a pierdut economiile si s-a facut si de ras in fata unui tip atragator.Totusi Drew ii ofera o sansa si o lasa sa imparta spatiul cu el pana cand isi va gasi ceva pe masura,ea oferindu-se sa ii tina locul secretarei lui pana la intoarcerea acesteia.Desi meseriile lor sunt la poluri opuse relatia dintre cei doi incepe sa fie din ce in ce mai buna,lasand la o parte replicile lor amuzante si provocatoare,atractia dintre cei doi vazandu-se de la inceput.Emerie e o fata buna si optimista ,pe cand Drew e un tip razbunator, si tocmai din acest motiv isi alege doar clienti barbati razbunandu-se pe sotiile acestora care le-a facut vietiile un iad, in tot acest timp eliberandu-se si el de povara pe care i-a provocat-o fosta lui sotie.Desi cu greu ii revine increderea in persoana pe care o iubeste si dragoste pe care io poarta ,Drew se lasa purtat de soarta,afland defapt care e adevarata dragoste.

O carte care-ți aduce zâmbetul pe buze, cu personaje senzuale, răsturnări de situație care mai de care mai imprevizibile, scene care îți stârnesc hohote de râs şi descrieri senzuale. Cartea perfectă pentru ce a mai rămas din vară.

Maria Simona 07/28/2020
Emerie Rose credea că viața ei tocmai devenea mai bună. Însă s-a înșelat! Tocmai își închiriase un apartament în Park Avenue când un intrus a intrat peste ea în birou încasând mișcările ei de Krav Maga. Asta până a imobilizat-o pe Emerie râzând arogant.

Lau34 07/07/2020
Translation widget on The blog!!!Romanul care te face sa razi in hohote si te emotioneaza pana la lacrimi! O poveste de dragoste dulce, fierbinte, cu drame strecurate pe drumul spre fericire. I-am indragit pe Emerie si Drew inca din prima clipa, pe parcurs doar au reusit sa-si creeze propriul loc in sufletul meu. Un roman superb, care imbina situatiile amuzante cu cere romantice si cu cele dramatice!Recenzia mea completa o gasiti aici:

MRee 05/29/2020
Inca o carte buna sin aceasta colectie,amuzanta,plina de secrete si rasturnari de situatie.

galway_girl 05/20/2020
O poveste romantică, amuzantă si, totodată, emoționantă. Chimia dintre avocatul Drew si psiholoaga Emerie Rose se simte de la bun inceput, de la prima intalnire incarcata de amuzament, cand ea a crezut ca este vizitata de un hot.

//