5 (11 review-uri)
(11)
(0)
(0)
(0)
(0)

PSIHIATRU 06/26/2017
Nu recomand. Astăzi sunt adult trecut de prima tinerețe cu doi copii mari. Copil fiind îmi amintesc cum trebuia să ghicesc ce să fac să primesc zâmbetul , încurajarea și brațele mamei.Privirea ei mă ucidea. Nu făceam nicicum ceva cum dorea ea să fac.Mi-am cerșit mereu iubirea părintească.Am învățat cât tot neamul la un loc cu diplome și coronițe și nu a fost deajuns.Am realizat lucruri depășindu-i cu mult și încă am momente când tânjesc după brațele deschise ale mamei NECONDIȚIONAT.Nu am auzit-o niciodată spunându-mi ” Ești bine așa cum ești pentru că ești unică, și formidabilă chiar dacă nu ai făcut cum trebuie.....Și doare. Mereu am simțit că nu sunt suficientă pentru ei.COPII AU NEVOIE SĂ FIE IUBIȚI NECONDIȚIONAT. IAR NOI ADULȚII SUNTEM RESPONSABILI SĂ LE OFERIM MODELE DE RELAȚIONARE, DE CONDUITĂ, DE GESTIONARE A EMOȚIILOR -NU PEDEPSE.COPII AU NEVOIE DE REGULI NU DE PEDEPSE. Modelul iubirii condiționate o duci în toate relațiile tale de mai târziu , și este nevoie de multe ore de terapie să te vindeci. Mai târziu Dumnezeu m-a convins să Îl caut pentru că m-a primit așa cum sunt, iar din dragostea primită necondiționat am ales să mă schimb , să caut desăvârșirea, sfințirea NU INVERS. Este un proces invers, deși aparent poate părea același lucru. NU RECOMAND. SE SIMTE ÎN SPATELE CUVINTELOR UN SUFLET NEIUBIT, NEPRIMIT , CARE ÎȘI VARSĂ FURIA ȘI DUREREA ÎN CUVINTELE SCRISE.

Calinocus 07/16/2020
Cartea este foarte interesanta si profunda, ca orice carte a pr. Savatie.

Cea mai bună carte de parenting!

Maria30s 05/11/2020
In aceasta carte autorul incurajeaza ascultarea instinctului de mama, care de cele mai multe ori nu da gres, si descurajeaza obsesia parintilor de a citi fel de fel de ghiduri pentru cresterea copiilor. Recomand.

Este o carte frumoasa

laura_oros2008 01/18/2018
Vă recomand cartea. Doar citind, veți înțelege. Din păcate, sunt unii care deși drumul este drept, ei îl văd strâmb. Minunată carte. Nu m-a interesat le mine titlul, m-au convins primele rânduri. Doamne, ajută !

bianca barbu 04/05/2017
Tot textul cartii este construit pe idee ca toti copiii din lumea asta sunt niste mici manipulatori iar parintii trebuie sa puna capat acestui comportament. Ba chiar, cand copilul urla din diverse motive, poate fi lovit cu o palma (nici mai mult nici mai putin) pentru a fi scos din starea respectiva. Baietii sunt catalogati ca fiind rai si badarani si fetitele sunt in categoria in care trebuie crescute ca viitoare femei casnice care isi asteapta barbatii sa le abuzeze. Exista o serie de analogii cu Biblia. Unele bune, altele complet nefondate si fara legatura cu subiectul. Printre randuri...nu are nimic daca iti abuzezi copilul din cand in cand...sa stie cine e seful si cui trebuie sa se supuna. Am citit doar din curiozitate, insa nu recomand!

O carte deosebita din care ai ce invata, in nici un caz nu este promovata bataia copiilor. Cititi cartea si apoi comentati, in cunostinta de cauza. O recomand parintilor in cautare de raspunsuri legate de cresterea copiilor.

aarmean 02/21/2017
Pacat ca va asociati cu cartea unui om care promoveaza violenta impotriva copiilor. Promite ca, copiii celor care-i vor cumpara cartea nu vor mai face tantrumuri....o mare minciuna

lucagelu 11/04/2020
Cu toate că nimeni nu se poate întoarce în timp pentru a construi un nou început, oricine poate începe de acum pentru a-și construi un sfârșit nou-nouț. Carl Bard
Fii bun de câte ori se poate. Și întotdeauna se poate. Dălăi Lama

Denisa M 09/19/2020
Antiparenting este suma experientelor mele: este o carte solida, alcatuita din doua parti teoretice in 33 de capitole si 10 povestiri-tablou din copilarie si adolescenta. Este o abordare fenomenologica a fenomenului Parenting, cu o excursie in filosofia paternitatii asa cum apare ea in Biblie si Confucianism, cu multe ilustratii de caz. Ca romancier, va asigur o lectura captivanta, ca jurnalist preocupat de anchete de mare rasunet in Romania, Moldova si Rusia, va asigur o carte foarte bine documentata si responsabila. Ca om crescut in padure, va daruiesc o carte plina de culori, sunete si mirosuri. Ca om al lui Dumnezeu, va impartasesc sufletul meu si multa caldura. Sper sa primiti acest dar al meu. Vi-l ofer din toata inima.

calexandra89 09/08/2020
Ceea ce le faci copiilor, aceea vor face ei la rândul lor societății. Karl Menninger

Neagu oana10 08/21/2020