4.333 (9 review-uri)
(5)
(2)
(2)
(0)
(0)

Ion Costea 03/17/2020
Grandoarea stilistică a lui Ken Follett se datorează unui bagaj cultural și istoric pe cât de vast, pe atât de prolific. „Coloana de foc” face parte din trilogia „Kingsbridge”, surprinzând povestea dramatică a lui Pierre, care nu știe de partea cui să fie: a catolicilor sau a protestanților. Conflictul religios se va fi extins și în domeniul politic, pregătind masacrul secolului, acela al Nopții Sfântului Bartolomeu.

UN SCRIITOR MINUNAT. USOR DE CITIT SI F. CAPTIVANT.

Simona66 08/29/2020
Coloana de foc acopera o perioada importanta din istoria Angliei (1558-1620), o perioada marcata de profunde conflicte, in special religioase. Cea mai mare parte este dedicata domniei unuia dintre cei mai importanti monarhi englezi, regina Elisabeta I. Este o carte despre conflicte religioase, comploturi, tradare, iubire, fidelitate, spionaj, razbunare, dorinta de putere.Parerea mea despre carte pe blog

Florina56 08/21/2020
La fel ca și în Stâlpii pământului, Ken Follett reușește sa creeze o întreaga poveste complexa axata pe intrigi, dragoste, politica și mult suspans, creend personaje puternice și memorabile. Acțiunea are loc în secolelele 16-17 și are ca tema centrala luptele religioase

O carte destul de interesanta, in special pentru cine este un fan al stilului de scrieri cu subiecte despre regalitate. Este o carte stufoasa, care te va tine ocupat cateva zile bune.

Lau34 07/20/2020

La fel ca și în Stâlpii pământului, Ken Follett reușește sa creeze o întreaga poveste complexa axata pe intrigi, dragoste, politica și mult suspans, creend personaje puternice și memorabile. Acțiunea are loc în secolelele 16-17 și are ca tema centrala luptele religioase dintre catolici și protestanti în Franța, Anglia, Spania și Tarile de jos acelor timpuri. Început cartii poate fi un pic confuz, cu multe multe fire epice desfășurându-se în același timp, dar pe măsură ce acțiunea se dezvolta, multe din acestea se întrepătrund, personajele interacționand unele cu celelalte și având multe lucruri în comun.

Gavrilei Anda 04/28/2020
Toate cărțile lui Ken Follet sunt absolut minunate! Deși găsești poate greu timp sa parcurgi cele aproape cate o mie de pagini, atunci când ajungi la final, mai vrei! Scrie absolut minunat, fascinant! Nu pot scrie recomand, pot spune ca e chiar obligatoriu sa le lecturezi!

enescu3 03/22/2020
Inca un roman captivant, asemeni trilogiei secolului. Inafara faptului ca actiunea romanului te face sa nu mai vrei sa lasi cartea din mana, subiectele sunt inspirate din istorie, cu unele personaje adevarate-si deci si cu unele intamplari reale. Se poate considera citirea acestor romane si ca un periplu romantat, sigur, prin istorie.