4.429 (7 review-uri)
(4)
(2)
(1)
(0)
(0)

Simona66 08/29/2020
Poate e vina mea, pentru ca am judecat cartea din perspectiva unei iubitoare de animale inainte sa o privesc in calitate de cititoare, dar nu i-am gasit nicio valoare. Pe zeci de pagini bate campii despre astrologie, pe alte zeci bate despre ,,Betesugurile" ei, iar in restul ne expune ideile ei in care nu m-am regasit. Desi m-a surprins putin cine a fost vinovat pentru crime, actiunea nu mi-a trezit interesul pentru ca nu m-a interesat sa aflu cine a ucis vanatorii aceia decat pentru a-l felicita. Latura psihologica a fost prost prezentata, iar cea politista prea lent executata. A adus putin cu o doamna Marple hipioata si ceva mai mult cu batrana din Dincolo de iarna, de Isabelle Allende. Nu cred ca o sa mai citesc ceva scris de autoare. Recenzia aici: sub asediu. Daca te uiti indeaproape la fiecare frantura de clipa, poti sa te sufoci de spaima. In corpurile noastre descompunerea inainteaza cu o forta de nestavilit, in scurt timp ne imbolnavim si murim. Ne parasesc cei dragi, memoria lor se risipeste precum cenusa in vant si in urma lor nu mai ramane nimic. Numai niste haine in dulap si un chip intr-o fotografie, deja de nerecunoscut. Cele mai pretioase amintiri se spulbera. Totul e inghitit de intuneric si dispare.Am vazut pe o banca o tanara insarcinata care citea ziarul si m-am gandit brusc ca e o binecuvantare sa fii nestiutor. Cum poti sa stii ce se intampla pe lume si sa nu avortezi spontan?''

Maria Simona 08/08/2020
Destui dintre noi trăiesc aleatoriu, în virtutea unui timp care decupează spațiul în care viețuim și ne înmulțim, adesea fără alt rost decât această perpetuare a speciei. Un soi de zbatere efemeră, lipsită de strălucire, chiar grotescă prin inutilitatea ei.

Lau34 07/21/2020
In limba romana - English -

Într-o comunitate uitată de lume, undeva la granița dintre Cehia și Polonia, se întâmplă o serie de crime ale căror victime sunt exclusiv vânători pasionați ai zonei. Misterul și atmosfera sumbră fac din cartea Olgăi Tokarczuk un deliciu polițienesc într-un decor în care revin la suprafață versuri din poezia lui William Blake. „Poartă-ți plugul peste oasele morților” este un roman în care prozatoarei poloneze îi ies de minune pasajele mistico-apocaliptice.

Amaranthe 03/24/2020
O carte scrisa exemplar, cu o actiune plina de suspans si a carei protagonista o veti indragi de la bun inceput. Mentionez ca este prima carte a laureatei Premiului Nobel pe care o citesc si ca vor urma, cu siguranta, si altele.

O poveste superba, pe care va Invit sa o decoperiti in tihna.

Ioana Trif 01/29/2020
Olga Tokarczuk este pe gustul meu, iar această carte mi s-a potrivit perfect. Merită!