5 (7 review-uri)
(0)
(0)
(0)
(0)

marinelanuca 01/03/2021
Ceea ce se spune la urechea cuiva se aude la 100 de mile depărtare. Proverb chinezesc
Bârfeala este năravul care te îmboldește să îi defăimezi pe ceilalți… Bârfitorul vorbește de rău prietenii și rudele, și nu-i iartă nici pe cei morți. Această comportare o numește sinceritate, spirit democratic și libertate, și nu are o mai mare desfătare pe această lume. Această poftă de bârfire îi supără pe oameni și îi scoate din sărite. Teofrast

Să te gândești doar că vei face mișcare te ajută să arzi zero calorii pe oră.
Am învățat că ceva constructiv iese din orice înfrângere.
Schimbările mici pot face diferențe mari.
Niciodată nu e prea târziu să fii ceea ce ai fi putut fi. George Eliot

Mi-a placut foarte mult! Este impresionanta din multe puncte de vedere. Ca intotdeauna, cartea este incomparabila cu filmul. Aceasta are niste profunzimi pe care filmul nu le poate niciodata atinge. Dupa ce am citit aceasta carte am cautat si versiunea lui Philippe Pozo di Borgo pentru a vedea ambele fatete ale acestei povesti impresionante de viata din care cu totii nu avem decat de invatat.

Lau34 08/06/2020
De cand am vazut ca va aparea aceasta carte mi-am spus ca trebuie, neaparat, sa o citesc si eu (cam asa spun cu toate cartile, insa nu tot timpul se intampla, din pacate...). Am iubit filmul si l-am vazut de nenumarate ori, nu m-as putea satura niciodata sa-l vizionez, de fiecare data era ca si cum l-as fi vazut pentru prima oara, m-a distrat si m-a emotionat in acelasi timp. Exact la fel a fost si cartea Tu mi-ai schimbat viata, avand in vedere ca stiam mare parte din actiune, tot au fost detalii ce in film au fost omise...Abdel si-a relatat povestea cu o dezinvoltura iesita din comun, intr-un limbaj cat mai simplu, el fiind un om simplu si doar cu sase clase, astfel marturisindu-si viata si demonstrandu-ne cat de mult ne poate influenta o persoana gandirea si, totodata, viata.

Izabela00 06/22/2020
A-ți pierde autonomia fizică nu înseamnă a-ți pierde viața.
Persoanele cu dizabilități nu sunt animale care stârnesc curiozitatea și pe care le putem privi insistent.Dar nici nu este cazul să fugim de privirea lor.