4.857 (7 review-uri)
(0)
(0)
(0)

FRUNZA LAZAR 04/18/2021
Circul nostru va prezinta: o lume pestrita, personaje care traiesc viata dupa liberul arbitru, cu vicii si capricii, uneori profunde, alteori superficiale.Mi-a placut!!

suntmariaaa 02/14/2021
Personajul principal e un sinucigaş în serie. Se caţără în fiecare zi pe pervaz, în chiloţi, şi aşteaptă "impulsul sinucigaş". Impulsul nu vine. Vin doar înjurături de la vecini şi trecători, fapt care nu poate decât să-l bucure, pentru că principala lui grijă e să scape de plictiseală. Dar nu se rezumă aici, caută mereu motivaţii cât mai nobile în numele cărora să se omoare, dar şi metode inovatoare prin care să o facă. Strânge bani şi umple o găleată cu whiski, dar o varsă din greşeală înainte să apuce s-o bea - nu reuşeşte nici măcar să se sinucidă.

cirtoajeteodor 01/05/2021

Aproape mi-a plăcut, ori poate am citit-o prea repede (se citește foarte repede)... LDT are umor, scrie bine, scoate multe scântei din banalitățile de zi cu zi (mai puțin din bubele, mucegaiul și noroiul de prin preajmă).

ari.c 12/22/2020
Plictiseala pare a fi, de altfel, motorul tuturor evenimentelor şi asta se reflectă în stilul ales de Teodorovici. Se vrea blazat, spontan, dar rezultatul e ceva simplist, peste care trânteşte exprimări preţioase. Asta face textul destul de greu de urmărit, deşi povestea e relativ simplă, e destul de buna si merita citita.

trandafirioana 12/15/2020

trandafirani 12/15/2020
Într-adevăr, în Circul nostru vă prezintă: personajele sunt ca nişte actori de circ. Sau, cel puţin, decupaţi din paradigme diferite. Jumătate ciudaţi, jumătate clişee.