3.714 (7 review-uri)
(3)
(0)
(0)

alina alina 10/28/2020
Scriitoarea stie cum sa tina cititorul in suspans, cum sa treaca de la pasaje linistite la cele tulburatoare. Misterele vor fi rezolvate, iar pretul pentru greselile comise va fi platit.

Florina56 08/30/2020
Autoarea are o modalitate mai speciala de a dezvalui misterul dintr-un punct de vedere neasteptat. Initial facem cunostinta cu istoriile unor personaje care nu au legatura intre ele, insa tot avansand observam cum totul are legatura si cum viata unuia a fost afectata de alt om.O scrisoare ascunsa, scrisa impulsiv, descoperita accidental si nu trebuie deschisa decat daca sotul moare?Mi-a placut la inceput romanul, insa destul de greu am ajuns la secretul sotului, apoi l-am descoperit si iarasi greu am ajuns la desfasurarea actiunii. Imi doream atat de mult sa creasca suspansul, sa fiu incordata, sa resimt prin ce trec personajele, dar n-a fost sa fie.Ce mi-a placut cu adevarat a fost viitorul ipotetic din epilog. Ce ar fi fost daca...?

Lau34 08/22/2020
Nimeni dintre noi nu poate sti in ce directii ar fi putut, si poate ar fi trebuit, s-o ia viata noastra. Poate ca este mai bine asa.Nici n-am iesit bine din atmosfera Marilor minciuni nevinovate, ca am intrat in zona cu Secretul sotului. Si mi-a placut, n-as mai fi iesit de-acolo. Dar daca as fi ramas, cine stie in ce directie ar fi putut-o lua viata mea.Cecilia, Tess si Rachel. Trei voci diferite, impartind o partitura si avand fiecare solo-ul bine definit, doar ca tonalitatea in care le canta difera. Am fost fericita, stand la loja si ascultandu-le. Chiar canta bine iar Liane, dirijoarea, le-a calauzit de asa maniera incat la final am bisat piesa. Clar urmeaza alta carte marca Moriarty.Secretul sotului e despre (ce altceva decat) secrete. Plus masti, ascunzisuri, temeri si sperante cu care, iesind din zona de confort, suntem nevoiti sa jonglam. Asemeni unor echilibristi pe sarma, a caror prajina care-I ajuta la mentinerea echilibrului a fost inlocuita cu cateva oua crude. Daca le scapa se sparg si manjesc totul in jur, daca le strang prea tare se sparg si vor fi manjiti ei insisi. Doar cativa ajung sa traverseze complet sarma, de la un capat la altul.Daca vreti sa aflati cine a reusit si daca merita, cititi cartea. Mie mi-a placut.

bookworm_39 05/31/2020
Carte se desfășoară lent și e puțin mai tristă decât toate celelalte cărți ale autoarei, dar nu mai puțin interesantă. Chiar dacă intriga este ușor de prezis, din perspectiva mea, nu o face mai puțin bună. Poate a exagerat puțin cu mulțimea palierelor pe care se desfășoară cartea, dar bănuiesc că asta face parte din stilul scriitoarei. Dar cu siguranță are cărți mult mai bune.

rastoicanescu 05/17/2020
Si cand ma gandesc ca am vrut sa abandonez cartea.Deci primele 100 pagini sunt greoaie...multe personaje...povestile fiecaruia...un secret.Ok se intalnesc personajele,am mai presupus eu una alta care nu era asa,apoi a inceput sa imi placa.Am aflat si secretul care ma socat,adica nu ma asteptam la asta,si mi-a placut ca povestea inca nu s-a incheiat cu secretul a continuat in suspans frumos.Foarte buna cartea dar nu renuntati pana nu aflati secretul,caci dupa sigur nu o ve-ti face.

Silviuvika 05/12/2020
Este o carte bine scrisa, te tine in suspans pe parcursul desfasurarii actiunii. La un moment dat poti sa ghicesti ce s-a intamplat, dar ramai prins in poveste chiar si doar pentru a confirma varianta.

Rus mihaela18 03/13/2020
Secretul....orice secret iti complică viața. Merită citită pentru că te face mai atent la oamenii din jur ,dar mai ales la cei din familie...

CioatăMihaela 01/30/2015