4.4 (10 review-uri)

Sadim semințe care vor înflori în funcție de viețile noastre, așa că, cel mai bine, ar fi să smulgem buruienile mâniei, zgârceniei, invidiei și îndoielii. Dorothy Day
Ai învățat regulile jocului. Tot ce trebuie să faci este să joci mai bine decât oricine altcineva. Albert Einstein

andreipopescu 10/06/2020
Păsările îşi ascund veşnicia sub aripi. – Ionuț Caragea
Există un fel de hoț care nu are de a face cu legea și care răpește lucrul cel mai prețios al oamenilor: timpul. – Napoleon Bonaparte

Lau34 08/29/2020
Mi s-a spus ca "Flash-uri din sens opus" e o colectie de postari scrise pe Facebook de Marian Godina - ceea ce spune, de altfel, din carte. Insa, spre deosebire de alte culegeri de texte scrise pe net (*cough*Dacopatia lui Dan Alexe*cough*), Flash-uri e o carte bine inchegata, cu o structura clara, bine aranjata.Povestirile in sine sunt uneori mai interesante, alteori mai putin. Inceputul e o autoprezentare usor stangace a autorului, cu evenimente de la scoala si din timpul academiei de politie (nu am simtit mare lucru la despartirea de un individ de care nu-mi prea pasa, chiar daca intreaga generatie a lui Godina era cu ochii in lacrimi, de exemplu). Nu ca nu ar fi interesante, dar parca nu povesteste foarte in verva si in putine cazuri am simtit ca experientele lui sunt personale - uneori mi se parea ca citesc amintirile din copilarie ale politistului universal.Insa mai apoi a intrat in paine, cu povesti mai amuzante, triste sau dureroase despre viata unui politist de la rutiera, cu detaliile concrete care chiar fac amintirile sa fie palpabile, reale. Sa fie povestiri bune, ce mai.Pe alocuri are si cateva monologuri despre meserie, de sine statatoare, care sunt destul de didactice - inteleg de ce le-a introdus, dar parca fac o nota usor discordanta. Mai are si cateva poezii adresate unei tipe, dar recunosc ca n-am avut rabdarea sa le citesc pana la capat, chiar daca se intindeau de-abia pe vreo 2 pagini. Insa monologurile si poeziile sunt prea scurte ca sa fie cu adevarat o problema.Per ansamblu, o carte usoara, placuta, interesanta, pe care as recomanda-o si altora.

AlyDiaconu 05/20/2020
O carte de excepție, scrisă de o persoană empatică, de un talent narativ excelent și mai ales un bun comediant. Am citit-o pe nerăsuflate într-o singură seară și efectiv nu mă puteam abține din a râde.
Faptul că e scrisă de un polițist o face și mai reușită!

Este o carte interesanta! Povestirile relatate îți stârnesc curiozitatea...😊Recomand

Loredana135 04/09/2020
Limbajul povestirilor e frust, nefiltrat, dar cu atat mai autentic, dovedind faptul ca autorul are ureche buna, retine fidel detalii si le reda intr-o maniera directa apasand puternic pedala si scrie (auto)ironie.

Cartea este o colecție de status-uri de Facebook și mai sunt acolo câteva texte originale. Autorul și-a cîștigat popularitatea pentru că a demonstrat că este un polițist “altfel” și că poate vorbi liber despre sistemul din care face parte, dezvăluind uneori părțile murdare ale acestuia.
Volumul începe cu unele texte biografice, din care aflăm că Godină nu s-a străduit prea mult să învețe pentru examenele de bacalaureat și de admitere la Academia de Poliție. Dar, după cum sugerează și el, inteligența lui ieșită din comun, sîngele rece și calmul i-au adus succesul. Unele povestiri sunt la limita verosimilității, dar haideți să considerăm această carte drept o combinație de memorialistică și literatură de buzunar.

CrisZ 06/25/2019
O scriitura jucausa, simpla si savuroasa! Domnul Godina mi-a devenit foarte simpatic, foarte repede! Unele crampeie din viata lui (profesionala sau personala) m-au facut sa rad zgomotos iar altele m-au facut sa plang - si nu m-am sfiit ca eram in public. Mi-au placut si cele cu limbaj mai colorat ("din popor") dar nu sunt pentru pudici (mi-au amintit de "Cimitirul" lui Adrian Telespan - alta carte foarte amuzanta) dar si cele despre iubire care m-au induisat. Imi place cum gandeste, imi place cum scrie si imi place ca nu s-a lasat pus la pamant de ceilalti!
Povestile lui sper sa continue intr-o noua carte! Recomand!

Diaconu Maria2 12/02/2016
Mi-a placut foarte mult cartea. De cum am inceput sa o citesc nu am mai putut sa o las din mana pana ce nu am terminat-o. Mai vrem si alte carti, Mariane!

Elena Dobre 02/29/2016
O lectura usoara dar care reflecta realitatea din jurul nostru, pe care de prea multe ori ne dorim sa o ignoram. Construita din istorioarele prezentate si pe pagina de Facebook a lui Marian Godina, aceasta carte va deveni probabil un best-seller al anului 2016. Ma bucur ca am avut ocazia sa descopar perspectiva de dincolo de uniforma de politist si sa aflu cat de multi sunt cei care se cred superiori in fata legii.

Simmons 02/27/2016
Am luat-o de la Curtea Veche. E foarte amuzanta. Te binedispune de la a 2a pagina :D Recomand! PS: inveti sa injuri profesionist.

//