00
Craciunoteca

Andreia Irina

0 aprecieri

7 review-uri

Maia si Alex. Misterul de la circ - Martin Widmark, Helena Willis

O carte interesanta, cu un mister bine construit, personaje definite intr-o maniera unica - prin calitati si preocupari sau meserii. Personajele prezentate printr-o minipoza la inceputul fiecarui volum din serie este un punct de plecare ce suscita curiozitatea cititorului pentru a descoperi ce face, de exemplu, in acest volum, Ali Pasa sau cine este Trocadero. La rugamintea comisarului sef al Politiei, Maia si Alex se lanseaza in descifrarea unui mister de furturi.

2020-05-04 03:28:06

Jurnalul unui pusti. Vol.12: Escapada - Jeff Kinney

Am stat in dubii daca sa cumpar vreun volum din serie baietelului meu de 9 ani. Ma intrebam daca nu cumva e prea "strengaresc" romanul. Citise deja toata seria "Tom Gates" (puteti gasi toate cele 5 volume pe Libris) si il invatasem sa discearna intre "strengarii" si corectitudine si bun simt. Asadar am sfarsit prin a-i luat si toata aceasta serie (in 12 volume). Termina cate un volum pe zi (noroc de vacanta) si vine din cand in cand si imi spune ce mai descopera. O carte cu o grafica proprie perioade actuale - puternic atractiva la nivel vizual - care poarta lectura tot mai indraznet inainte.

2020-04-23 05:28:03

Aventuri la conacul Penhallow. Statuia din bataia lunii - Holly Webb

Nici nu vor sti copiii dvs cuvantul "gotic" si totusi vor fi captivati (dar in niciun caz speriati) de o carte cu un conac vechi de sute de ani ce gazduieste misterele unei vechi familii si spirite - al unui un baietel prietenos, dar mai ales ale multor caini pe care doar eroina ii poate vedea si care revin progresiv "la viata". Lumea cateilor-spirite si istoria veche a conacului (descoperita de fetita si cu ajutorul unor indicii stranse de mama ei) va introduc intr-un stil captivant de scriere. Am ajuns la volumul 2 din serie, dar abia asteptam sa le terminam pe toate 4. Citim seara la culcare si copiii ma roaga de fiecare data sa mai citesc inca putin.

2020-04-23 05:13:03

Portalul magic 17. Ultimele ore pe Titanic - Mary Pope Osborne

Fabuloasa! Usor de citit si inteles si individual, dar si ca parte dintr-o colectie de 24 de volume (o avem pe toata :)). Baietelul meu de 9 ani "sufla" cate un volum in vreo 2 ore. Ii plac si personajele si locurile pe unde il poarta povestea si indiciile strecurate de la un volum la altul pentru gasirea unui mister mai mare. Recomand.

2020-04-22 11:58:03

Start la lectura! Texte literare si aplicatii - Clasa 2 - Gabriela Barbulescu, Daniela Elena Ionita

La un pret superatractiv, culegerea ne este un partener de nadejde si de petrecere placuta si utila a timpului liber fixand cunostintele si suplimentand ceea ce s-a invatat la clasa. Bine structurata, cu texte atractive si adaptate nivelului de intelegere si exercitii asociate, culegerea e un prilej bun de exersare in reprize de cate 30 de minute (fiecare unitate) a citirii, intelegerii textului si scrierii (prin rezolvarea unor exercitii cu cerinte minimale). Usor de lucrat direct pe ea.

2020-04-22 11:43:03

Harry Potter si piatra filozofala - J.K. Rowling

Devenita deja un clasic, primul volum din serie, deschide minunat mintile si inimile copiilor spre lectura. Fetita mea, eleva in clasa a 4-a, desi a vazut ecranizarea tuturor volumelor, citeste cu placere si descopera in mod placut neconcordantele dintre roman si film sau datele, faptele, detaliile care nu au fost valorificate in film. A concluzionat ca scrierea e net superioara filmului. Ea mi-a cerut sa ii cumpar toata colectia si se bucura de fiecare pagina. O metoda minunata de a-si imbogati vocabularul - ma intreaba adeseori ce inseamna un cuvant sau altul.

2020-04-22 11:28:03

Culegere de matematica - Clasa 2 - 1000 exercitii si probleme - Adina Grigore

Foarte bine structurata - de la simplu la complex. Bine construita si la nivel de forma - contine desene in culori atractive (unele adaptate la continutul problemei). Respecta programa scolara - am baietelul in clasa a 2-a si am vazut ce studiaza. Usor de lucrat direct pe ea. Cel mai mare plus al cartii - diversitatea tipurilor de exercitii si probleme.

2020-04-22 11:28:03

//