Bookfest 2019
Books vs. movies

Andra...

0 aprecieri

2 review-uri

Lupii din Mercy Falls vol.1: Fior - Maggie Stiefvater

"Fior" de Maggie Stiefvater este una din cărţile mele preferate. Şi da, am plâns la ea, bine? Sincer, nu credeam într-o carte cu vârcolaci care să mă emoţioneze până să dau de "Fior". M-a captivat în felul acela special, când găseşti o senzaţie diferită de tot ceea ce ai simţit până atunci şi pe care o simţi doar când citeşti doar din acea carte. Mă înţelege cineva? Uneori cred că nimeni. Cartea are multe lucruri care să o deosebească în mod pozitiv de celelalte cărţi: - Grace e un personaj feminin matur. Ceea nu prea se mai întâlneşte. Majoritatea (punctez că am spus majoritatea) personajelor principale feminine fiind nişte prostuţe care nu pot să gândească limpede dacă trebuiesc să fie singure şi independente. - Cartea variază între perspectiva lui Grace şi a lui Sam, de la un capitol la altul. Ceea ce, credeţi-mă, pentru mine înseamnă mult. Asta e ceva peste care nu am dat decât la Amurg, dar abia în ultimul volum. Şi acolo nu era vorba de perspectiva lui Edward, ci de cea a lui Jacob. -Coperta e superbă. Jur, nu sunt superficială. Dar simpliatea acelor crengi albastre şi a lupului din colţ e ceva ce mi-a rămas adânc întipărit în minte. E, pur şi simplu, frumoasă. -Sensibilitatea cărţii e de nepreţuit. E trist cum lupul din Sam vrea să iasă afară din cauza temperaturii scăzute şi cum omul din el se luptă să îl reprime pentru Garce. Dar mai ales cum ea se chinuie să îndure situaţia. Cartea asta m-a făcut să nu îmi mai placă iarna atât de mult. Şi nu o spun ca pe un lucru rău. Momentul meu preferat a fost atunci când Sam a dus-o pe Grace la magazinul cu dulciuri şi vânzătoarea le-a spus că ei i-ar face o mare favoare dacă ar continua să se iubească aşa, căci lumea are nevoie de cupluri ca al lor. Şi părerea mea e că a avut mare dreptate. Închei spunând că e filantropic (mă refer doar la mine şi e o metaforă) din partea libris.ro că mi-a oferit sanşa de a o citi.

2014-09-12 07:23:28

Divergent. Seria Divergent. Vol.1 - Veronica Roth

Felicitări. O treabă foarte bună.