Bookfest 2019
Books vs. movies

SUTEU CRISTINA-IOANA

0 aprecieri

6 review-uri

Daca nu veneai Tu... - Maria Pastourmadzis

O carte impresionanta...până la lacrimi.Îți atinge sufletul! Este greu să înțelegem uneori de ce trebuie sa suferim...dar în cele din urma ar trebui sa constientizam ca tot pentru binele si folosul nostru sufletesc se întampla toate. Dumnezeu ne iubeste prea mult si din dragoste pentru noi încearca sa ne salveze sufletele! Recomand cartea din toata inima!

2017-04-11 03:01:51

Cancerul, dragostea mea - Mioara Grigore

Este o carte fascinantă,excepțională și tragică,deoarece te face sa treci prin diferite stari alaturi de doamna Mioara și membrii familiei ei.O poveste reala de viata,din care ai ce învata. Dumnezeu sa ierte si sa odihneasca sufletul ei,si sa fie alaturi de familia dansei. Sunt recunoscatoare ca a împartasit cu noi bucuriile,suferintele,gandurile,emotiile...

2017-03-30 11:07:36

Parintele Arsenie Boca mi-a schimbat viata. Marturii. Minuni

Nu am citit încă aceasta carte, dar vreau să vă spun că datorită Parintelui Arsenie viața mea s-a schimbat, modul meu de gândire și comportament este altul.Incepand cu Parintele Arsenie am ajuns sa cunosc și alți sfinți. Îi mulțumesc pentru ajutorul acordat până acum și sper să fie alături de noi toți până la sfârșitul vieții.

2015-03-03 08:45:52

Cuvinte vii - Arsenie Boca

Această carte am primit-o cadou când am fost pentru prima data la Mănăstirea Prislop.Am fost atat de fericita.E un ajutor minunat explicarea pildelor din Evanghelie.Intelegi mult mai bine.Recomand din suflet si această carte și nu doar cartea.Eu citind cărțile Parintelui Arsenie Boca sau mărturiile despre el am simțit dorința de a ajunge în locurile pe unde a fost Parintele, am simțit nevoia să îmi schimb viata. Și sunt fericita.

2015-02-12 07:49:55

Cararea imparatiei - Arsenie Boca

O carte minunata pe care am citit-o cu sufletul la gură. Mi-a plăcut atât de mult încât îmi doresc sa o recitesc. Am învățat foarte multe xin această carte minunata. Am avut multe întrebări și citind cartea am găsit răspunsul la multe dintre ele. M-a impresionat atât de mult încât mi-am dorit să ma schimb, am dorit sa îmi schimb viata, atitudinea, comportamentul. Așa cum spune și titlul e o carare spre Imparatia cerurilor daca urmezi sfaturile Parintelui Arsenie Boca. O recomand cu toată inima.

2015-02-12 07:35:09

Slim - Carmen Bruma

O carte minunata, cu sfaturi utile. Mi-a placut mult.De aceea îmi doresc sa le am si pe celelalte doua carti.E nevoie de multa ambiție, voința pentru a realiza ceea ce îți dorești. Nu ajunge doar sa citești, trebuie sa si pui în practica acele sfaturi.

2014-10-20 09:28:25