Manuale Scolare

mariandumi

2 aprecieri

3 review-uri

Tenebre. Miercuri - Daniel Timariu

Da, da și da. Așa trebuie să fie un roman fantasy scris de un autor român! Cu elemente românești, cu specific local, cu strigoi, că-s de-ai noștri, cu vampiri, și cu mulți alții. Super. Am citit primul volum, apoi am sărit la al treilea, dar revin și la al doilea. Nu e legătura mare între aceste volume.
Ce mi-a plăcut: personajele sunt foarte bine prezentate și construite. Dulăul și detectivul sunt o pereche de poveste. Oriunde merge Alex, detectivul celor două lumi cum își zice, apare și Qiqiurn cu el, gata să-l scoată din orice încurcătură. Mi-a plăcut că Qiqiurn nu sare să muște pe alții, curios dar foarte simpatic, el își apără stăpânul mușcându-l! O întorsătură hazlie de situație. Mai apare și un pitic ciudat, care devine parte din Alex ca un tatuaj și o mașină ieșită din comun. Efectiv mi-a plăcut acest volum foarte mult. Pentru cine iubește genul urban-fantasy aceast volum este potrivit.
Ce nu mi-a plăcut: sunt puține lucruri, trec peste unele greșeli de tipografie. Cred că prea deasa pomenire a lui Otis, înțeleptul, e obositoare.
Cinci steluțe din cinci fără discuție!

2020-04-03 08:31:06

Ultima dorinta. Seria Witcher Vol.1 - Andrzej Sapkowski

Cred că nu sunt singurul care a citit sau a început să citească seria după ce a văzut serialul. Zic asta pentru că e clar că sunt influențat de serial. Totuși cartea parcă e mai bună, personajele chiar dacă nu apar în ordinea din serial sunt mai clare, au așa o bogăție de caracteristici, așa cum trebuie să și fie un roman de acest gen, fantasy, unde narațiunea se întinde pe zeci de pagini. Cinci stele îi dau și o recomand tuturor iubitorilor de fantasy!

2020-03-15 11:22:04

Tenebre. Labirintul - Daniel Timariu

Am cumpărat romanul de la un târg de carte, asta pentru că în librăriile din Brașov nu e de găsit. Zilele trecute am citit-o. Ce vreau să spun: eu am început cu acest volum, abia apoi am aflat că mai există un prim volum: Cazul Laura. Îl am și pe acesta și am să-l citesc! Dar e chiar fain romanul și mi-ar plăcea să fie și cu Brașov! Eu cred că avem aici mai multe locuri interesante. Ca să nu fiu așa zic că toate orașele din Transilvania merită descoperite. E un roman fantastic cu atât de multe întâmplări care mai de care mai interesante. Mi-au plăcut foarte dar foarte mult vrăjitoarele: Aspra Vârtelnița, Alba Mătrăgună, Timida Franjurăreasă și desigur Cristal Dezordine.

2020-03-15 11:22:04