Craciunoteca

dumitriul

3 aprecieri

5 review-uri

Sotia aviatorului - Melanie Benjamin

Am citit cu mult interes acest roman, cunoscând deja stilul autoarei din romanul "Lebedele de le fifth avenue", pe care l-am lecturat anul trecut. Acela este mai sensibil, mai inspirat...pe mine unul m-a captivat. "Soţia aviatorului" are destul de multe pasaje stereotipice, unele seci şi prea extinse. În general este un roman bun, o lectură plăcută, dar nu la fel de impresionantă şi captivantă pe cât m-aş fi aşteptat. Poate pentru că are o destul de mare încărcătură politică?...

2020-06-18 06:00:07

Lebedele de pe Fifth Avenue - Melanie Benjamin

O carte absolut excepţională, de o sensibilitate deosebită, în care sentimentele şi trăirile umane sunt descrise cu pasiune şi compasiune, cu bucurie şi tristeţe, cu înţelegere şi dezaprobare. Toate acestea sunt completate cu descrieri de interioare, mobilier, îmbrăcăminte, unele de un bun gust desăvârşit. altele discutabile. O lume a pasiunilor violente, a iubirilor ascunse, a trădărilor şi a suferințelor nemanifestate. Recomand cu toată căldura.

2019-05-29 08:36:53

Clar de femeie - Romain Gary

Absolut fenomenal! O poveste tulburătoare, poate cel mai bun roman de dragoste pe care l-am citit vreodată. Este o odă adusă iubirii şi un refuz categoric al suferinței.

2019-03-06 09:59:05

Scara lui Iakov - Ludmila Ulitkaia

O carte absolut fenomenală! Sunt copleşit de-a dreptul!

2019-02-27 11:23:34

Plansul lui Nietzsche - Irvin D. Yalom

Un roman EXCEPTIONAL!! Nu se citeste usor, dar lectura ofera o bucurie spirituala deosebita. O recomand tuturor celor pasionati de suflet si spiritualitate, de evadarea din problemele omului modern. Pentru cine nu are aplecare spre spirit, continutul nu este recomandat, pentru ca romanul nu are o actiune propriu-zisa, ci este o plonjare in adancurile spiritului uman, o sondare a cunoasterii, intelegerii si vointei.

2017-02-03 11:53:00

//