Proaspat scoase din tipar

lauraa.ella

0 aprecieri

5 review-uri

Felicia - Alina Sfirlea

‘Felicia ‘ este o încântare de la început până la sfârșit, plina de suspans , o poveste de iubire care trece peste obstacolele grele ce apar in viața celor doi , dar dragostea lor oferă o perspectiva inedită asupra poveștii deși este vorba despre neputința , suferința , Neînțelegere , despărțire , acțiuni nesăbuite dar într-un final iubirea , bunătatea ii aduce împreuna și nu ii aduce singuri .
O carte care te tine in suspans încă de la început și te face sa nu o mai lași din mână pentru a afla continuarea .
Povestea celor doi te trece prin toate starile și retrăiești o data cu ei fiecare emoție fie ea pozitivă sau negativă , dorința , curiozitate de a afla finalul poveștii .
Poveste pentru suflet scrisă cu suflet .
Recomand cu cel mai mare drag .

2020-11-04 10:24:35

Binele tau e al meu - Seneca

Binele făcut din inimă, fără aşteptarea unui comision, este cea mai bună investiţie a noastră. O binefacere este o împlinire a legii conservării energiei. Sau circuitul Binelui în Natură.
Recomand !☺️

2020-07-10 11:18:51

Puterea prezentului. Ed.6 - Eckhart Tolle

Puterea Prezentului este, cel puțin pentru mine, un fel de manual ce merită studiat și încorporat în viața de zi cu zi, puțin câte puțin, până când saltul către noua ancoră în viață, momentul prezent, este complet și ireversibil. În momentul prezent dispar toate iluziile create de minte și ego și ne regăsim liniștea, echilibrul și forța reală a Sinelui nostru Adevărat.

2020-07-10 11:03:51

Curajul de a fi vulnerabil - Brene Brown

„Curajul de a fi vulnerabil” s-a dovedit a fi una dintre acele cărți cu care poți să ai o relație infinită. Mai mult, de-a lungul lecturii, am ajuns să cred că BrenéBrown mă cunoaște atât de bine că sigur a scris-o pentru mine. Dat fiind acest context, entuziasmul nu m-a oprit să împărtășesc cu voi ceea ce mi s-a părut mie fascinant în această carte și de ce cred că și voi ar trebui s-o citiți. În cazul meu, e cert faptul că mi-a oferit o nouă ocazie de a-mi adulmeca existența, ceea ce ca un millennial respectabil ce sunt, ador să fac mai tot timpul.

2020-07-10 11:03:51

Alchimistul ed.2018 - Paulo Coelho

Alchimistul de Paul Coelho este o carte despre viață. Citind această carte am învățat faptul că fiecare om are destinul său indiferent că este păstor sau rege, am învățat că trebuie să valorific mai mult prezentul și mai puțin sau chiar deloc trecutul și viitorul, am învățat că trebuie să țin cont mai des de ceea ce îmi spune inima și am mai învățat că nu trebuie să renunț atunci când îmi doresc ceva cu adevărat.

2020-07-10 11:00:12