00
Manuale Scolare

Rechy

8 aprecieri

13 review-uri

Balada serpilor si a pasarilor cantatoare - Suzanne Collins

E scrisa in acelasi stil ca Jocurile foamei. Mi-a placut fapul ca actiunea m-a luat mereu prin suprindere. Nu imi plac cartile previzibile. Cartea arata parcursul lui Snow, arata cum a ajuns, fortat sau nu de imprejurari, la omul rece si calculat din seria Jocurile Foamei. Arata viata si conceptiile diferite ale oamenilor din Capitoliu si cum ii percep ei pe cei din Districte. O carte usor de citit, cu actiune care te face sa nu o lasi din mana pana nu afli deznodamantul.

2020-08-25 11:54:17

Cenusa Angelei. O copilarie irlandeza - Frank McCourt

O carte de Pulitzer intr-adevar. Copilaria irlandeza din timpul Marii Crize Economice vazuta chiar prin ochii unui copil: Frank McCourt. Copilaria autorului a fost una marcata de saracie, lipsuri si moarte. Desi intamplarile sunt tragice, cartea nu are o nota trista deoarece e scrisa cu umor (negru, dar tot umor) si este si putin poetica (gandirea copiilor este nevinovata si cumva magica).

2020-05-12 12:13:07

La rascruce de vanturi - Emily Bronte

Daca ar trebui sa caracterizez cartea aceasta intr-un singur cuvant, acesta ar fi: PASIUNE. paiune care indeamna personajele la bune si la rele, dar mai ales la rele. Din toata cartea razbate iubirea pasionala dar si ura pasionala. O sa va indragostiti, sau o sa ii urati, pe Heathcliff si Catherine Earnshaw, cele doua caratere puternice si impetuoase care dicteaza actiunea romanului.

2020-03-10 08:36:46

Mandrie si prejudecata - Jane Austen

Este romanul perfect! Prezinta fidel eticheta englezeasca de secol XIX-XX, prejudecatile si superficialitatile claselor instarite, lupta domnisoarelor pentru a-si asigura bunastarea prin casatorii cat mai avantajoase. Dar este si un roman de dragoste: iubirea ce se infiripa neasteptat intre mandrul domn Darcy si inteligenta Lizzy, dragostea inocenta dintre Jane si Bingley. De savurat!

2020-03-10 08:21:46

Crucea de foc vol.1 Seria Outlander - Diana Gabaldon

Seria Outlander, este o serie de romane de aventura, in care se impletesc mai multe linii temporale, trecem prin mai multe spatii geografice si istorice si urmarim idila amoroasa a celor doi protagonisti. O lectura usoara, perfecta pentru zilele ploioase, insotite de o cana de ceai fierbinte si te scufunzi in universul lui Claire si Jamie. O recomand cu caldura!

2020-03-10 07:51:46

27 de pasi - Tibi Useriu

Povestea unui om care a renascut din propria cenusa. Putea ajunge un om ratat, un om care a terminat-o cu viata. Dar el a avut puterea de a o lua de la capat. Si mult mai mult de atat: a devenit un multiplu-campion. Este impresionanta povestea vietii lui. Si motivanta. Iar cartea este scrisa in stilul lui simplu si direct, fara inflorituri si exagerari. Am citi-o si recitit-o.

2020-02-17 07:51:07

Valul pictat - W. Somerset Maugham

M-a scos din sarite Kitty Fane, cu frivolitatea si superficialitatea ei. Dar Maugham m-a condus cu maiestrie prin toate starile ei sufletesti... am vazut maturizarea ei in mijlocul mizeriei si suferintei. La final, nu pot spune ca am placut-o mai mult, dar am inteles-o. Un roman care te tine cu sufletul la gura!

2020-02-14 09:35:59

CD Ioana Maria Lupascu - Piano Promenade

Interpretarea la pian a Ioanei Lupascu este magica... este visare... este, pur si simplu, zbor spre cer!

2020-02-12 01:50:59

Din alta viata. Jurnal de copil - Marius Albert Negut

Intamplari care imi aduc aminte si de copilaria mea, povestite intr-o maniera foarte amuzanta. Recomand!

2020-02-04 12:35:45

Omul a uitat ca trebuie sa moara - Ioana Trif

Este o carte care m-a socat. Fac parte din cei care considera ca omul e varful lantului trofic, cu drepturi depline asupra pamantului pe care traieste. DAR....tocmai aceste drepturi vin cu muuuulte responsabilitati. Cartea trage un semnal de alarma clar, crud si foarte realist pana la urma: omul va plati pentru fiecare actiune nesabuita, chiar daca el uita asta. Natura nu uita si nu iarta. Sincer, cartea m-a facut sa privesc in jurul meu altfel decat inainte de a o citi. Si, intr-adevar, observ mai multe decat vedeam inainte..... Abia astept carti ale Ioanei si pe alte teme - caci are idei originale si o "scriitura" foarte expresiva si sugestiva (aproape ca puteam vedea si mirosi abatorul de la pagina 86... mi-a dat fiori greu de uitat).

2019-12-08 11:23:31

Caderea uriasilor - Ken Follet

Nu se poate comenta la aceasta capodopera. Trebuie citita! Trilogia Secolului este lectia a 100 de ani de istorie care te tine cu sufletul la gura.