Scrisori de dragoste catre o printesa chineza
De (autor): Matei Visniec
Titlu disponibil fara autograful autorului!
„Prin aceste texte mi-am propus de fapt un joc cu literatura erotica. Personajul pe care l-am imaginat nu-si interzice nimic, cu exceptia vulgaritatii (unul dintre marile flageluri ale lumii contemporane, mai ales in literatura).
Caligraf al fantasmelor, personajul meu redescopera curtoazia, nu indrazneste sa-si trateze iubita la persoana a doua singular, constata ca erotismul are doar de castigat atunci cand isi da intalnire cu Doamna Poezie si Domnul Umor. «Cum am dresat un melc pe sanii tai» este si o oglinda pentru reflectarea dublului din noi. In corpul si in mintea fiecaruia dintre noi mai locuieste cel putin o persoana, cea care se exprima numai in vis. Uneori nu indraznim sa facem cunostinta cu ea, in general o ascundem in interiorul nostru toata viata. Ea ne cere insa, uneori, sa-i deschidem cate o fereastra, sau macar sa o lasam sa ne priveasca din cand in cand drept in ochi.
Primul spectacol realizat dupa aceasta suita de confesiuni ale imaginarului intim a fost prezentat in 2009 la Festivalul Teatrului Kaze din Tokyo si poarta semnatura actorului francez Olivier Comte. Prima lectura publica in limba romana s-a derulat in 2011 la Festivalul International de Teatru de la Sibiu si a fost sustinuta de actorul Ciprian Scurtea.“ (Matei VIsNIEC)
„Prin aceste texte mi-am propus de fapt un joc cu literatura erotica. Personajul pe care l-am imaginat nu-si interzice nimic, cu exceptia vulgaritatii (unul dintre marile flageluri ale lumii contemporane, mai ales in literatura).
Caligraf al fantasmelor, personajul meu redescopera curtoazia, nu indrazneste sa-si trateze iubita la persoana a doua singular, constata ca erotismul are doar de castigat atunci cand isi da intalnire cu Doamna Poezie si Domnul Umor. «Cum am dresat un melc pe sanii tai» este si o oglinda pentru reflectarea dublului din noi. In corpul si in mintea fiecaruia dintre noi mai locuieste cel putin o persoana, cea care se exprima numai in vis. Uneori nu indraznim sa facem cunostinta cu ea, in general o ascundem in interiorul nostru toata viata. Ea ne cere insa, uneori, sa-i deschidem cate o fereastra, sau macar sa o lasam sa ne priveasca din cand in cand drept in ochi.
Primul spectacol realizat dupa aceasta suita de confesiuni ale imaginarului intim a fost prezentat in 2009 la Festivalul Teatrului Kaze din Tokyo si poarta semnatura actorului francez Olivier Comte. Prima lectura publica in limba romana s-a derulat in 2011 la Festivalul International de Teatru de la Sibiu si a fost sustinuta de actorul Ciprian Scurtea.“ (Matei VIsNIEC)
-5%
PRP: 13.48 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
12.81Lei
12.81Lei
13.48 LeiPrimesti 12 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Titlu disponibil fara autograful autorului!
„Prin aceste texte mi-am propus de fapt un joc cu literatura erotica. Personajul pe care l-am imaginat nu-si interzice nimic, cu exceptia vulgaritatii (unul dintre marile flageluri ale lumii contemporane, mai ales in literatura).
Caligraf al fantasmelor, personajul meu redescopera curtoazia, nu indrazneste sa-si trateze iubita la persoana a doua singular, constata ca erotismul are doar de castigat atunci cand isi da intalnire cu Doamna Poezie si Domnul Umor. «Cum am dresat un melc pe sanii tai» este si o oglinda pentru reflectarea dublului din noi. In corpul si in mintea fiecaruia dintre noi mai locuieste cel putin o persoana, cea care se exprima numai in vis. Uneori nu indraznim sa facem cunostinta cu ea, in general o ascundem in interiorul nostru toata viata. Ea ne cere insa, uneori, sa-i deschidem cate o fereastra, sau macar sa o lasam sa ne priveasca din cand in cand drept in ochi.
Primul spectacol realizat dupa aceasta suita de confesiuni ale imaginarului intim a fost prezentat in 2009 la Festivalul Teatrului Kaze din Tokyo si poarta semnatura actorului francez Olivier Comte. Prima lectura publica in limba romana s-a derulat in 2011 la Festivalul International de Teatru de la Sibiu si a fost sustinuta de actorul Ciprian Scurtea.“ (Matei VIsNIEC)
„Prin aceste texte mi-am propus de fapt un joc cu literatura erotica. Personajul pe care l-am imaginat nu-si interzice nimic, cu exceptia vulgaritatii (unul dintre marile flageluri ale lumii contemporane, mai ales in literatura).
Caligraf al fantasmelor, personajul meu redescopera curtoazia, nu indrazneste sa-si trateze iubita la persoana a doua singular, constata ca erotismul are doar de castigat atunci cand isi da intalnire cu Doamna Poezie si Domnul Umor. «Cum am dresat un melc pe sanii tai» este si o oglinda pentru reflectarea dublului din noi. In corpul si in mintea fiecaruia dintre noi mai locuieste cel putin o persoana, cea care se exprima numai in vis. Uneori nu indraznim sa facem cunostinta cu ea, in general o ascundem in interiorul nostru toata viata. Ea ne cere insa, uneori, sa-i deschidem cate o fereastra, sau macar sa o lasam sa ne priveasca din cand in cand drept in ochi.
Primul spectacol realizat dupa aceasta suita de confesiuni ale imaginarului intim a fost prezentat in 2009 la Festivalul Teatrului Kaze din Tokyo si poarta semnatura actorului francez Olivier Comte. Prima lectura publica in limba romana s-a derulat in 2011 la Festivalul International de Teatru de la Sibiu si a fost sustinuta de actorul Ciprian Scurtea.“ (Matei VIsNIEC)
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!