Secretul reusitei in afaceri
De (autor): Jean-Jacques Desjardins
Aceasta carte este utila firmelor (indiferent de dimensiune, stadiu de dezvoltare sau domeniu de activitate) in vederea obtinerii unei eficacitati, unei eficiente si unei profitabilitati durabile si in crestere.
Stiati ca o firma va avea o reusita durabila daca:
• isi identifica cunostintele, aptitudinile, punctele tari si slabe – tot ceea ce o face unica si o distinge de concurentii ei?
• intelege efectele pe care le au mediile intern si extern care o influenteaza?
• poate sa-si formuleze cu convingere ratiunea de a fi, contributia pe care doreste sa o aduca deruland afaceri?
• are o viziune despre reputatia de care doreste sa se bucure in raporturile cu altii?
• a ales traseul de urmat, reperele, precum si regulile de conduita, pentru a castiga stima celorlalti?
Stiati ca o firma va avea o reusita durabila daca:
• isi identifica cunostintele, aptitudinile, punctele tari si slabe – tot ceea ce o face unica si o distinge de concurentii ei?
• intelege efectele pe care le au mediile intern si extern care o influenteaza?
• poate sa-si formuleze cu convingere ratiunea de a fi, contributia pe care doreste sa o aduca deruland afaceri?
• are o viziune despre reputatia de care doreste sa se bucure in raporturile cu altii?
• a ales traseul de urmat, reperele, precum si regulile de conduita, pentru a castiga stima celorlalti?
29.90Lei
29.90Lei
Primesti 29 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Aceasta carte este utila firmelor (indiferent de dimensiune, stadiu de dezvoltare sau domeniu de activitate) in vederea obtinerii unei eficacitati, unei eficiente si unei profitabilitati durabile si in crestere.
Stiati ca o firma va avea o reusita durabila daca:
• isi identifica cunostintele, aptitudinile, punctele tari si slabe – tot ceea ce o face unica si o distinge de concurentii ei?
• intelege efectele pe care le au mediile intern si extern care o influenteaza?
• poate sa-si formuleze cu convingere ratiunea de a fi, contributia pe care doreste sa o aduca deruland afaceri?
• are o viziune despre reputatia de care doreste sa se bucure in raporturile cu altii?
• a ales traseul de urmat, reperele, precum si regulile de conduita, pentru a castiga stima celorlalti?
Stiati ca o firma va avea o reusita durabila daca:
• isi identifica cunostintele, aptitudinile, punctele tari si slabe – tot ceea ce o face unica si o distinge de concurentii ei?
• intelege efectele pe care le au mediile intern si extern care o influenteaza?
• poate sa-si formuleze cu convingere ratiunea de a fi, contributia pe care doreste sa o aduca deruland afaceri?
• are o viziune despre reputatia de care doreste sa se bucure in raporturile cu altii?
• a ales traseul de urmat, reperele, precum si regulile de conduita, pentru a castiga stima celorlalti?
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!