Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Strategii de responsabilizare

De (autor): John P. Carlos , Alan Randolph , Ken Blanchard

0
(0 review-uri)
Strategii de responsabilizare - Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph

Strategii de responsabilizare

De (autor): John P. Carlos , Alan Randolph , Ken Blanchard

0
(0 review-uri)
  • Editia a II-a revizuita


    Responsabilizarea, unul dintre cele mai promitatoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat si astazi ca „usor de zis, dar greu de facut“. E clar ca managerii doresc angajati care sa-si asume responsabilitati, iar angajatii doresc sa se implice cat mai mult in activitatea companiilor. Undeva pe acest drum apar insa obstacole. Autorii cartii de fata analizeaza punerea in aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul ca este vorba despre o noua paradigma manageriala. Aplicarea acestui concept inseamna, de fapt, trecerea de la cultura ierarhica a unei organizatii la aceea bazata pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele si modurile de relationare trebuie sa se schimbe pentru ca o organizatie, membrii echipelor si liderii lor sa paseasca spre responsabilizare.


    Cartea va prezinta conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizarii in organizatie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizarii si cadrul punerii in practica a acesteia. Autorii, specialisti renumiti ai managementului contemporan, considera ca responsabilizarea este cruciala pentru companiile care vor sa fie competitive in lumea afacerilor de maine.


    Dintre cartile lui Ken Blanchard, la Curtea Veche Publishing au mai aparut: Manager la minut®/2001 (coautor Spencer Johnson), De la scop la realizare/2004 (coautor Jesse Stoner), Reteta unui lider/2004 (coautor Marc Muchnick), Managementul si valorile/2004 (coautor Michael O’Connor) si Secretul/2005.

Citeste mai mult

26.97Lei

26.97Lei

Primesti 26 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

  • Editia a II-a revizuita


    Responsabilizarea, unul dintre cele mai promitatoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat si astazi ca „usor de zis, dar greu de facut“. E clar ca managerii doresc angajati care sa-si asume responsabilitati, iar angajatii doresc sa se implice cat mai mult in activitatea companiilor. Undeva pe acest drum apar insa obstacole. Autorii cartii de fata analizeaza punerea in aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul ca este vorba despre o noua paradigma manageriala. Aplicarea acestui concept inseamna, de fapt, trecerea de la cultura ierarhica a unei organizatii la aceea bazata pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele si modurile de relationare trebuie sa se schimbe pentru ca o organizatie, membrii echipelor si liderii lor sa paseasca spre responsabilizare.


    Cartea va prezinta conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizarii in organizatie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizarii si cadrul punerii in practica a acesteia. Autorii, specialisti renumiti ai managementului contemporan, considera ca responsabilizarea este cruciala pentru companiile care vor sa fie competitive in lumea afacerilor de maine.


    Dintre cartile lui Ken Blanchard, la Curtea Veche Publishing au mai aparut: Manager la minut®/2001 (coautor Spencer Johnson), De la scop la realizare/2004 (coautor Jesse Stoner), Reteta unui lider/2004 (coautor Marc Muchnick), Managementul si valorile/2004 (coautor Michael O’Connor) si Secretul/2005.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one