Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Un click

De (autor): Richard L. Brandt

0
(0 review-uri)
Un click - Richard L. Brandt

Un click

De (autor): Richard L. Brandt

0
(0 review-uri)


    Cartea de fata descrie evolutia companiei online Amazon.com, de la infiintarea acesteia, pana la succesul impresionant de astazi. Iar in spatele companiei si al rezultatelor exceptionale pe care aceasta le-a obtinut sta o singura persoana extrem de importanta: fondatorul si CEO-ul acesteia, Jeff Bezos. Pornind de la un vis si adaugand multa munca, perseverenta si creativitate, acesta a intemeiat si dezvoltat una dintre cele mai mari si importante companii online, care avea sa schimbe pentru totdeauna felul in care oamenii achizitioneaza carti si nu numai.

    

    In cartea Un click autorul, Richard Brandt, prezinta:

    • Motivele pentru care Bezos a permis aparitia pe site a recenziilor negative, ghicind, in mod corect, ca increderea castigata astfel vafi mai importanta decat posibilele pierderi din vanzari.

    • Motivele pentru care Amazon a tinut ascunse anumite patente, dar a impartasit altele  gratuit.

    • Motivele pentru care Bezos a afirmat ca a incepe sa obtina profituri ar fi cel mai „stupid” lucru pe care l-ar putea face in 1997.

    • Felul in care Amazon.com a devenit una dintre putinele companii online care a supravietuit schimbarilor de la inceputul secolului 21.

    • Directia in care se indreapta compania in viitor.

    Richard L. Brandt este un jurnalist care a castigat numeroase premii si scrie, de mai bine de doua decenii, despre Silicon Valley si evolutia anumitor companii din domeniul IT. A studiat matematica la Harvey Mudd College, ingineria si jurnalismul la University of Delaware si a obtinut o diploma in biologie la University of California din Santa Barbara.

    A fost corespondent pentru revista BusinessWeek, in domeniul tehnologiei, intre 1981 si 1995 si, mai apoi, a ajuns la revista de tehno­logie si afaceri Upside, unde a lucrat mai intai ca redactor si apoi ca redactor-sef, din 1995 pana in 2001. Articolele sale au aparut in publicatii precum CNBC.com, L’Express, Science magazine, Technology Review si Stanford magazine.

    Este, de asemenea, autorul cartii The Google Guys [Baietii de la Google, Curtea Veche Publishing, Bucuresti, 2012], despre fondatorii Google.

Citeste mai mult

14.35Lei

14.35Lei

Primesti 14 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului



    Cartea de fata descrie evolutia companiei online Amazon.com, de la infiintarea acesteia, pana la succesul impresionant de astazi. Iar in spatele companiei si al rezultatelor exceptionale pe care aceasta le-a obtinut sta o singura persoana extrem de importanta: fondatorul si CEO-ul acesteia, Jeff Bezos. Pornind de la un vis si adaugand multa munca, perseverenta si creativitate, acesta a intemeiat si dezvoltat una dintre cele mai mari si importante companii online, care avea sa schimbe pentru totdeauna felul in care oamenii achizitioneaza carti si nu numai.

    

    In cartea Un click autorul, Richard Brandt, prezinta:

    • Motivele pentru care Bezos a permis aparitia pe site a recenziilor negative, ghicind, in mod corect, ca increderea castigata astfel vafi mai importanta decat posibilele pierderi din vanzari.

    • Motivele pentru care Amazon a tinut ascunse anumite patente, dar a impartasit altele  gratuit.

    • Motivele pentru care Bezos a afirmat ca a incepe sa obtina profituri ar fi cel mai „stupid” lucru pe care l-ar putea face in 1997.

    • Felul in care Amazon.com a devenit una dintre putinele companii online care a supravietuit schimbarilor de la inceputul secolului 21.

    • Directia in care se indreapta compania in viitor.

    Richard L. Brandt este un jurnalist care a castigat numeroase premii si scrie, de mai bine de doua decenii, despre Silicon Valley si evolutia anumitor companii din domeniul IT. A studiat matematica la Harvey Mudd College, ingineria si jurnalismul la University of Delaware si a obtinut o diploma in biologie la University of California din Santa Barbara.

    A fost corespondent pentru revista BusinessWeek, in domeniul tehnologiei, intre 1981 si 1995 si, mai apoi, a ajuns la revista de tehno­logie si afaceri Upside, unde a lucrat mai intai ca redactor si apoi ca redactor-sef, din 1995 pana in 2001. Articolele sale au aparut in publicatii precum CNBC.com, L’Express, Science magazine, Technology Review si Stanford magazine.

    Este, de asemenea, autorul cartii The Google Guys [Baietii de la Google, Curtea Veche Publishing, Bucuresti, 2012], despre fondatorii Google.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one