Weekend English Books -20%-40%

siii

Transport la DOAR 4.99 lei!

Comanda acum!

Universul nostru matematic

De (autor): Max Tegmark

(0 review-uri)
Universul nostru matematic - Max Tegmark

Universul nostru matematic

De (autor): Max Tegmark

(0 review-uri)
 Max Tegmark, este profesor de fizica la MIT, Cambridge, Massachusetts. Autor a sute de articole tehnice, cu aparitii in zeci de documentare stiintifice, Max Tegmark cerceteaza din perspectiva cosmologica, fizica si matematica problematici ca realitatea si dimensiunea universului, universuri paralele, materia intunecata, structura matematica a universului. El a obtinut numeroase premii, printre care Packard Fellowship (2001-2006), Cottrell Scholar Award (2002-2007) si NSF Career (2002-2007), iar cercetarea lui in cadrul Sloan Digital Sky Survey a fost desemnata Descoperirea Anului 2003 de catre jurnalul Science.

Max Tegmark a fost ales membru al American Physical Society.

UNIVERSUL NOSTRU MATEMATIC. In cautarea naturii ultime a realitatii ne propune o uimitoare calatorie in trecut, prezent si viitor, prin intermediul fizicii, astronomiei si matematicii. Fundamentul acestei carti il reprezinta in mod special ipoteza autorului ca realitatea noastra fizica este o structura matematica si teoria sa cu privire la multiversul ultim. Printr-o imbinare impresionanta a cunostintelor stiintifice populare cu cele revolutionare, autorul nu doar ca ne ajuta sa intelegem teoriile sale adesea naucitoare, dar ne impartaseste si unele dintre triumfurile si dezamagirile adesea surprinzatoare, care i-au modelat viata ca om de stiinta.

„Universul nostru matematic se confrunta plin de indrazneala cu una dintre cele mai profunde probleme aflate la interfata fertila dintre fizica si filosofie: De ce matematica are un succes atat de spectaculos in descrierea cosmosului? Printr-un scris viu si explicatii extraordinar de accesibile, Max Tegmark – unul dintre fizicienii teoreticieni de frunte ai lumii – il ghideaza pe cititor spre un posibil raspuns si dezvaluie cum, daca acesta este corect, modul nostru de a intelege insasi realitatea se va schimba in mod radical.“
- Profesor Brian Greene, fizician,
autor al volumelor The Elegant Universe si The Hidden Reality

Primesti 61 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Max Tegmark a fost ales membru al American Physical Society.

- Profesor Brian Greene, fizician,