Categorii:
inchide meniul
Card Cadou
Ebooks
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Vanzarea pe timp de criza - Tom Hopkins

5

39.9  Lei

sau 3990 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: BIT978-973-8495-87-6

An aparitie: 2014

Autor: Tom Hopkins

Categoria: Dezvoltarea Afacerilor

Editie: Necartonata

Editura: BUSINESS TECH

Format: 200X130

Nr. pagini: 252

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari!

Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne “vindem” in fiecare zi la serviciu – fie ca lucram in vanzari sau nu. Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.

Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.

Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.

Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:

*Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti

*Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse

*Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor

*Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata

*Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza

Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.


Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
5 (2 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
Szőcs Andrea 05/25/2020
Fiind la începutul carierei de vânzări, M-a ajutat foarte mult cartea! Va recomand !
calexandra89 05/21/2020
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.

sus
Feedback Wishlist