Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial. Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial. Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara…
- „Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional
- Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze
- O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare
- Coco Chanel… „in pat cu dusmanul”
- Helen O’Brien, „Eve’s Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic
- „Duduia” Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris
- Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial
- Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de „Dragul de Fidel”
- Social media, noua arma a razboiului informational