Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Cititorul de cadavre

Cititorul de cadavre - Antonio Garrido

Cu un titlu promitator, romanul lui Antonio Garrido aduce in prim plan o tema pe cat de controversata pe atat de captivanta. Ci Song, protagonistul romanului, este considerat primul medic legist din istoria Chinei. Debutul sau la Curtea Imperiala este precedat de o serie de evenimente tragice care au dus la pierderea parintilor si fratilor lui. Ci isi descopera atractia fata de medicina legala in stagiile pe care le va face alaturi de judecatorul Feng, un bun prieten de familie. Incepe prin a-si insusi constiincios notiuni rudimentare de anatomie si sfarseste prin a fi indispensabil Imparatului Chinei.

Meticulozitatea si inteligenta sa ii vor deschide multe porti si il vor salva de nenumarate ori din situatii care i-au pus nu doar viata lui in pericol, ci si pe a celor putini in care se mai incredea. Ajuns intr-o stare deplorabila, soarta ii va surade si va fi acceptat la Academia Ming unde se va face remarcat datorita pasiunii si ambitiei sale. Facilitatea cu care reusea sa citeasca un cadavru i-a adus lui Ci Song o faima binemeritata. Apogeul studentiei sale este reprezentat de momentul in care insusi imparatul Chinei Antice ii va solicita ajutorul in elucidarea unor morti deosebit de violente. La palatul imperial, Ci song va demara o ancheta minutioasa dar o serie de obstacole il vor impiedica sa ajunga la adevaratul criminal. Complexitatea intrigilor de la Curtea Imperiala ii vor pune viata in pericol de mai multe ori iar increderea ii va fi tradata in cel mai neasteptat mod cu putinta. Adversarii pe care ``i-a castigat `` datorita mintii sale sclipitoare ii vor ingreuna existenta la Curte si ii vor pune viata in pericol. Tot in sanul Curtii Imperiale, Ci Song se va indragosti pentru prima data si va invata ce imensa povara presupune pastrarea unui secret.

Romanul lui Garrido imbina actiunea cu istoria intr-un mod extrem de subtil si atragator. Presarat cu descrieri detaliate ale cadavrelor si ale decorului exotic, romanul poate fi numit fara exagerare o capodopera a literaturii spaniole. Personajele sunt impartite in doua tabere: cele rafinate, culte si instarite si cele de la periferia orasului, infometate si lipsite de minimul de confort. Egalitatea dintre cele doua tabere este reprezentata de moarte, dincolo acest eveniment cadavrele se comportau identic. Cititorul de cadavre reprezinta oportunitatea unei lecturi fascinante de la prima pana la ultima fila. Cu o actiune ampla, plasata in China secolului XII, romanul captiveaza si solicita intreaga atentia a cititorului.

Rus Daiana-Adriana, pentru Libris.ro

Cititorul de cadavre

In China antica „cititorii de cadavre“ reprezentau elita de medici legisti din serviciul imparatului care aveau sarcina de a rezolva, chiar si riscandu-si viata, orice crima, pentru ca niciun criminal sa nu ramana nepedepsit.  Aceasta este povestea lui Ci Song, un tanar de origine umila care datorita pasiunii si ambitiei sale a reusit sa ajunga in aceasta pozitie invidiata, de „cititor de cadavre“. Ci Song este considerat azi primul medic legist din istoria medicinii, recunoscut pentru metodele sale inovatoare de cercetare, dar si pentru rezolvarea unor cazuri spectaculoase de crima de la Curtea Imperiala. Un captivant thriller istoric, foarte bine documentat, in care ambitia si ura merg mana-n mana cu iubirea si moartea in exotica si fastuoasa China medievala.

-15%

PRP: 45.00 Lei

!