Lupu Angelica4

Membru din 19/01/2018

1

3

Numerologie si destin - Valeriu Panoiu

Numerologie si destin - Valeriu Panoiu

Cartea este utilă pentru oricine dorește să își îmbunătățească interacțiunea cu oamenii, pentru a afla ce îți rezervă viitorul, prin dezvăluirea relației dintre numere (corespunzătoare datei nașterii și literelor din numele nostru) și destinul propriu. Te ajută să înțelegi anumite decizii luate pe parcursul vieții și să îți îmbunătățești șansele de a face alegeri benefice pentru propria persoană în viitor. Este o carte pe care o vei folosi mereu, datorită informației pertinente și autentice. Orice persoană care este interesată de binele propriu și al celor dragi ar trebui să o aibă în bibliotecă. Informația din această carte este mereu valabilă și utilă.

2023-08-17 12:05:40

0

Vindecarea glandei tiroide - Anthony William

Cărțile din seria Medium medical de Anthony William reprezintă un „must-have” în biblioteca oricărei persoane care își desfășoară viața profesională în domeniul medical sau conex, dar și a oricui este interesat de condițiile necesare să fie respectate pentru a duce o viață sănătoasă. Cartea „Vindecarea glandei tiroide” oferă o perspectivă inedită asupra afecțiunilor tiridiene - cauze, tratament, dietă (inclusiv rețete, ca într-o minunată și specială carte de bucate!) și transformare imposibilului în posibil: vindecarea afecțiunilor tiroidiene, considerată de medicina alopată, deocamdată, o utopie sau ceva foarte îndepărtat în timp. Concluzia este că soluțiile sunt simple, necostisitoare și la îndemâna oricui, punând o singură condiție: să ai curajul de a încerca ceva nou, care produce rezultate acolo unde metodele tradiționale au dat greș, să ai curajul de a schimba modul de a trăi viața și de a sparge rutina zilnică de a gândi, de a te hrăni, de a te hidrata, de a respira, de a privi realitatea exterioară. Citind această carte, devii mai bogat interior, mai sănătos și o variantă mai înaltă a vieții tale.

2023-07-26 12:35:41

0

Profetiile de la Celestine - James Redfield

Anul acesta, 2023, se împlinesc 30 de ani de la publicarea cărții lui James Redfield, „Profețiile de la Celestine”, carte care anunță schimbările în mentalul colectiv, pe care le observăm cu ușurință în jurul nostru. Este la fel de actuală ca în momentul apariției, iar în momentul prezent adevărurile conținute în carte sunt susținute de multe alte demersuri - curente de dezvoltare spirituală, cursuri, emisiuni TV, muuuulte alte cărți în domeniu și o largă paletă de filme care tratează subiectul. VIZIUNILE prezentate în carte se dezvăluie cititorului cu fiecare pagină pe rând, invitând la introspecție și realizând o trezire a conștiinței și o adevărată activare prin intermediul paginilor cărții, învățându-ne să ne curățăm energia, să ne creștem, să ne rafinăm și să ne menținem nivelul de energizare, prin conectarea la rețeaua nevăzută din mediul înconjurător, la ceea ce oamenii de știință au denumit Câmpul Informațional. O recomand oricui își dorește să afle despre sine de unde vine și încotro se îndreaptă, în această viață, în acest Univers, așa cum a exprimat-o atât de melodios Henryk Sienkiewicz - „Quo vadis, Domine?”, o recomand oricui este în căutarea adevărului despre sine și despre ceilalți. Este o carte care rescrie adevărurile fundamentale într-un mod atât de simplu și de logic, cum doar Inteligența Divină le-a conceput. Știm că ceva este de inspirație divină, dacă e clar și fără echivoc, simplu și neinterpretabil, la propriu. Am așteptat nouă ani să citesc această carte, din momentul în care mi-a fost recomandată și pot spune acum că am pierdut nouă ani din evoluția personală; sau poate am citit-o exact la momentul potrivit. Răspunsul la întrebarea - Când e cel mai potrivit să citesc această carte? - este ACUM e momentul potrivit. Lectură plăcută!

2023-05-15 07:14:21

1